Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En bedankt hè, daar gaat mijn budget die ik mijzelf had gesteldZie hem voor €139 langskomen in Deventer.
Haha thanks ook de eerste bestelling gedaan!Zie hem voor €139 langskomen in Deventer.
YesIs beide 18mm toch? De 300 en de 400?
Toch vreemd dat de prijzen zo dicht bij elkaar liggen, terwijl je 100 schoten meer hebt bij de 400
Kan je mij informeren welke webshop. Ga daar graag eens kijkenZie hem voor €139 langskomen in Deventer.
Als je vuurwerk Deventer zoekt dan vind je ze wel op het plein.Kan je mij informeren welke webshop. Ga daar graag eens kijken
Ik stuur je een PB.Kan je mij informeren welke webshop. Ga daar graag eens kijken
ThanksIk stuur je een PB.
thanks man stond op het punt om het voor 160 te bestellen scheelt toch weer 20 euries.Zie hem voor €139 langskomen in Deventer.
Is dit nou 100% zeker?
Inderdaad, dit hebben ze blijkbaar aangepast. Eerder stond er namelijk bij beide 18mm vermeld op hun eigen site.Is dit nou 100% zeker?
Zie eigen Magnum site, staat 18mm bij de 400 en 20mm bij de 300.
Was k net te laat. Toch maar voor 3sprong gekozen. Met het nieuws dat de kooien verdwijnen zit ik aan nog één of twee extra te denken.Zeer waarschijnlijk bij bredvuurwerk.nl. Daar heb ik ze ook besteld voor 117.50 - 300shots en 147.50 voor de 400 shots. Maar dat was voor 01-09 nu zijn. De prijzen verhoogd
Deze zit niet in kooi dus dat scheelt..Was k net te laat. Toch maar voor 3sprong gekozen. Met het nieuws dat de kooien verdwijnen zit ik aan nog één of twee extra te denken.
Goeie. Ik had in m’n hoofd dat dit wel het geval was ivm die harde burst. ThnxDeze zit niet in kooi dus dat scheelt..
Hopelijk gewoon volgend jaar weer te koop!