3X Heaven [Box]

Wij hebben ook vernomen dat deze afgekeurd zou zijn dus we laten de post even staan en wachten gewoon op Marchel, die zal het ons kunnen bevestigen.

Winterstorm, Serenity, Visions of Ecstacy, Solarstorm, The Golden Age, Mayhem en dus de 3xHeaven, het zijn allemaal toppers.

Je vergeet misschien wel de allerbeste box van Evo dit jaar; de Rambam 2.0. Maar goed, die is maar bij een 5-tal Evo dealers te verkrijgen...

Jongens, het beste kunnen we Marchel even afwachten qua bevestiging en, indien bevestigd, tevens of er een oplossing mogelijk is. :wink:

Ik was alleen benieuwd of er ook iets bekend was over de Serenity, omdat deze ook nieuw is.

Helemaal klote als deze is afgekeurd!, had deze nog op een leuk plekje ingepland tussen de Mayhem en de Serenity.

Edit: Spelling foutje

Laatst bewerkt:
Er is helemaal niets over de Serenity genoemd hier, dus laten we t bij de 3xheaven box houden voor er weer allemaal wilde speculaties rond gaan..

Gelukkig heb ik de 3xh zelf samengesteld uit losse cakes.. .maar de serenity vind ik echt supergoed uit de verf komen naar de nieuwe filmpjes van evo

Dat gaan we niet menen he jongens, wat een klote avond, zo verheugd op deze box, hoop dat het fake nieuws is en Rusland weer met nep nieuws bezig is.

Nee, dit ga je niet menen! Dit was 1 van de boxen waar ik mij zo op verheugde. Wanneer wordt het bevestigd of deze is afgekeurd of toch niet? Marchel?

Back
Bovenaan