Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
rare jongens daar in rokkeveen heJa en hij staat op die box afgebeeld en woont daar inderdaad![]()
Man man man... dit is wel echt weer een verhaal zo te lezen.
Is bij mij allemaal op loopafstand. Ging vroeger als kind altijd nog wel even op de laatste verkoopdag kijken bij het verkooppunt op het kamp. Altijd een verassing wat je aantrof qua spul. Ze zijn namelijk nogal vaak gewisseld van leverancier. Schuurmans was het vroeger, cafferata hebben ze gehad en nu blijkbaar Geisha dus. Zonde van al dat spul wat nu waarschijnlijk gewoon vernietigd gaat worden terwijl het gewoon goedgekeurd consumenten vuurwerk is.
Dat heb ik dus ook altijd, er is nergens een normale relativering.Levensgevaarlijk die term word je ook kots beu van . Je schuur vol stouwen met gasflessen mag uitraard wel...
Zijn hier ook langs geweest in de kelders van flats met zo hondzag laatst een filmpje ergens... dat politie undercover met honden langs schuurtjes en opslagboxen loopt om vuurwerk op te sporen
maar ze zullen denk ik een 0 extra erbij hebben gezet voor sensatie want zie geen bewijs of een foto erbij staan
(correct me if i'm wrong)
hahah meen je dat?Zijn hier ook langs geweest in de kelders van flats met zo hond
Ik word kotsmisselijk van dit soort reacties. Een snelle Google Search leert dat je 4 propaan flessen van ca. 10,5 kilogram mag opslaan zonder vergunning. Soms kun je beter niks posten. Die gast slaat gewoon ca. 4000 kilogram vuurwerk op buiten een bunker...Levensgevaarlijk die term word je ook kots beu van . Je schuur vol stouwen met gasflessen mag uitraard wel...
Ik ook van jou bet wetertjeIk word kotsmisselijk van dit soort reacties. Een snelle Google Search leert dat je 4 propaan flessen van ca. 10,5 kilogram mag opslaan zonder vergunning. Soms kun je beter niks posten. Die gast slaat gewoon ca. 4000 kilogram vuurwerk op buiten een bunker...
Ik word kotsmisselijk van dit soort reacties. Een snelle Google Search leert dat je 4 propaan flessen van ca. 10,5 kilogram mag opslaan zonder vergunning. Soms kun je beter niks posten. Die gast slaat gewoon ca. 4000 kilogram vuurwerk op buiten een bunker...
Ik ook van jou bet wetertje