3780 kg legaal vuurwerk

Er kon ook echt werkelijk niets meer bij in dat schuurtje. :D Maar even zonder gekheid, het is verdomd sneu dat hij hiermee is gepakt, aan de andere kant... bijna 4000 kilo.. jeetje, dat is wel heel erg veel van het goede.

Man man man... dit is wel echt weer een verhaal zo te lezen.

Is bij mij allemaal op loopafstand. Ging vroeger als kind altijd nog wel even op de laatste verkoopdag kijken bij het verkooppunt op het kamp. Altijd een verassing wat je aantrof qua spul. Ze zijn namelijk nogal vaak gewisseld van leverancier. Schuurmans was het vroeger, cafferata hebben ze gehad en nu blijkbaar Geisha dus. Zonde van al dat spul wat nu waarschijnlijk gewoon vernietigd gaat worden terwijl het gewoon goedgekeurd consumenten vuurwerk is.

Man man man... dit is wel echt weer een verhaal zo te lezen.

Is bij mij allemaal op loopafstand. Ging vroeger als kind altijd nog wel even op de laatste verkoopdag kijken bij het verkooppunt op het kamp. Altijd een verassing wat je aantrof qua spul. Ze zijn namelijk nogal vaak gewisseld van leverancier. Schuurmans was het vroeger, cafferata hebben ze gehad en nu blijkbaar Geisha dus. Zonde van al dat spul wat nu waarschijnlijk gewoon vernietigd gaat worden terwijl het gewoon goedgekeurd consumenten vuurwerk is.

Wordt waarschijnlijk gewoon netjes op 31 december vernietigd, lijkt me niet dat ze extra kosten gaan maken voor het vernietigen van consumenten vuurwerk. Was wel een flinke doos, volgens mij de omlabeling van de Sodom and Gomorrah.

Mooi verhaal, wat 'n gek joh. Benieuwd, gezien het legaal spul is, of dat nie gewoon terug naar importeur gaat. Vraag is of die (welke dan ook...) nog met deze snuiterd in zee wil. Nou ja, terug naar Caff dan maar 😬

zag laatst een filmpje ergens... dat politie undercover met honden langs schuurtjes en opslagboxen loopt om vuurwerk op te sporen
maar ze zullen denk ik een 0 extra erbij hebben gezet voor sensatie want zie geen bewijs of een foto erbij staan
(correct me if i'm wrong)
Zijn hier ook langs geweest in de kelders van flats met zo hond

Levensgevaarlijk die term word je ook kots beu van . Je schuur vol stouwen met gasflessen mag uitraard wel...
Ik word kotsmisselijk van dit soort reacties. Een snelle Google Search leert dat je 4 propaan flessen van ca. 10,5 kilogram mag opslaan zonder vergunning. Soms kun je beter niks posten. Die gast slaat gewoon ca. 4000 kilogram vuurwerk op buiten een bunker...

Ik word kotsmisselijk van dit soort reacties. Een snelle Google Search leert dat je 4 propaan flessen van ca. 10,5 kilogram mag opslaan zonder vergunning. Soms kun je beter niks posten. Die gast slaat gewoon ca. 4000 kilogram vuurwerk op buiten een bunker...
Ik ook van jou bet wetertje

Back
Bovenaan