Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Chinees vuurwerk is herkenbaar aan de vele knallen en is vaak rood.
Pfff, ziet er super duf uit.
Super blij dat ik niet geweest ben.
Vrijdag maar naar knokke.
Hoop dat ze ooit eens bedrijven uit het buitenland halen hier op Scheveningen.
Toevallig vanmorgen Pyro's terug gekeken. Daar halen ze echt teams vanuit het buitenland om de show te bouwen. Lijkt me gaaf als bijvoorbeeld GFA zelf uit Canada deze kant op komt om mee te doen aan deze 'wedstrijd'
Heb ik een keer gedaan, echter...Dit jaar nog niet kunnen gaan, vorig jaar wel en het tram verhaal is idd herkenbaar.
Tip zou zijn om gewoon naar de laatste halte te lopen (voor kurhas naar links tot je niet verder kunt, qua tram).
Daar heb je nog kans om mee te kunnen, niet pal voor kurhaus.
Best wel humor dat 9 van de 10 shows die in Nederland geschoten worden afgekraakt worden door de vuurwerkliefhebbers/freaks. Na de show loopt praktisch iedereen te zeuren op de vuurwerkforums terwijl het gewone volk die naar de vuurwerkshows gaat meestal aan het genieten is.
Ik dacht dat ik de enige was die er zo over denkt...Best wel humor dat 9 van de 10 shows die in Nederland geschoten worden afgekraakt worden door de vuurwerkliefhebbers/freaks. Na de show loopt praktisch iedereen te zeuren op de vuurwerkforums terwijl het gewone volk die naar de vuurwerkshows gaat meestal aan het genieten is.
Ik vind dit persoonlijk echt zonde. Ik heb iemand ooit is horen zeggen dat al het vuurwerk mooi is en met die houding kijk en geniet ik van vuurwerkshows en geniet ik van het vuurwerk dat ik zelf afsteek met oud en nieuw.
Die positieve verhalen komen van mensen die vrijwel nooit een vuurwerk show zien dus ook niet echt kunnen vergelijken. Als je in het gros van Nederland alleen maar consumentencakes ziet met af en toe een shell dan is Scheveningen een ''topper''.
Zit er al een tijd over na te denken hoe het toch komt dat de WAARHEID nog niet bij de media is beland. Je hoort op radio en van mensen om je heen dat iedereen gewoon denkt dat het internationaal is. Wat zou er gebeuren als iemand de waarheid zou vertellen dat een bedrijf uit nederland alles schiet en geen enkele buitenlander iets bijdraagt! (behalve de chinezen die het vuurwerk maken dan he`)
Ik dacht dat ik de enige was die er zo over denkt...
We kunnen alles wel af gaan zitten kraken, maar uiteindelijk is alles nog wel helemaal gratis.
Bovendien vind ik dat elk vuurwerkshowtje mooi meegenomen is!
Op de terugweg hoorde ik inderdaad alleen maar positieve verhalen (in de tram).
Al met al vind ik het gewoon leuk om elk jaar weer bij te zijn, de sfeer te proeven en gewoon te genieten van het vuurwerk.
Ik zal zometeen mijn beelden uploaden voor diegenen die het wel kunnen waarderen
Jwtjuh![]()
Beelden laten zien dat het qua inspiratie armoede troef is. Maar je gaat in dit geval om lekker even weg te zijn: dagje strand, haring of churros happen, eventueel drankje erbij. Dit zijn mijn inziens shows waar je gaat om even weg te zijn, niet omdat je denkt dat de shows lijp worden.
Volgende week maar goed weer dan? Kan iedereen er een lekker dagje strand van maken![]()
Is het geen ID voor volgend jaar om een X aantal nederlands bedrijven tegen elkaar te laten strijden ? Met hetzelfde budget en dan de bezoekers niet voor de gek te houden ?