3413 Top Stars

Op hoeveel meter afstand is dit gefilmd? Lijkt me best een stuk tussen te zitten. Of zijn ze minder goed dan andere filmpjes laten zien?

Ik denk een meter of 30 minstens maar ze werden ook schuin van het publiek vandaan geschoten, de pijlen waren overdondered goed moet ik zeggen!

Ik denk een meter of 30 minstens maar ze werden ook schuin van het publiek vandaan geschoten, de pijlen waren overdondered goed moet ik zeggen!

de beste die er tussen zaten moet ik zeggen :)

en die motor klinkt echt heel anders als de motor's van de andere pijlen

Smilli bedankt voor je film. Prachtpijlen zo te zien!
Heb deze ook in mijn collectie zitten dit jaar, ben benieuwd hoe ze bevallen! :)

Hoe zit het nu met deze pijlen?

Zijn ze knaak of zijn ze het waard?
Sommige roepen dat ze slechter zijn geworden, maar als ik bovenstaande films zie, dan denk ik dat het juweeltjes zijn.
Graag opheldering, liefst iemand als FlashingCobra of Pyropim.

buiten dat om ze zijn niet bewust aangepast.
Kwam gewoon een slechtere batch uit china.
Na het testen door pyro-shop is de prijs ook aangepast.
dus de nieuwe zijn iets minder van kwaliteit maar wel stuk goedkoper!

Dat zijn filmpjes van vorig jaar, en hij is dit jaar aangepast.

Het filmpje van Smilli is van dit jaar, een demo en daarom vond ik het zo raar.
De pijlen daar zijn geweldig, hoor ik weer verhalen dat ze minder zijn, beetje tegenstrijdig allemaal.
De prijs is gunstig aangepast dus.
Een lastige kwestie om ze aan te schaffen.

Het filmpje van Smilli is van dit jaar, een demo en daarom vond ik het zo raar.
De pijlen daar zijn geweldig, hoor ik weer verhalen dat ze minder zijn, beetje tegenstrijdig allemaal.
De prijs is gunstig aangepast dus.
Een lastige kwestie om ze aan te schaffen.

Heb gehoord dat de goede lading TopStars er een tijdje geleden uit zijn gegaan en dat de pijlen er minder op zijn geworden waardoor ook de prijs is aangepast. Als je nu dus de TopStars wilt halen, en de oude voorraad van hoge kwaliteit is op, zul je pijlen van lagere kwaliteit hebben.

@Denjo, je kan het ook zo bekijken.

Je betaalde eerst erg veel, en je kreeg goede kwaliteit.

Nu betaal je veel, en krijg je mindere kwaliteit.

In beide gevallen betaal je te veel vind ik persoonlijk. Maar pyrostar heeft wel de beste kwaliteit pijlen in Belgie vind ik, dus kunnen ze dit ook vragen. Geef ze daarin groot gelijk!

Mijn videos zijn van een demo paar maandjes terug, welke lading het was heb ik geen idee van maar ik vond het echt toppijlen.

Foto:

P1030417.jpg

Films komen na de jaarwisseling.

Zat één mindere tussen,de rest mooie grote boeketten met harde doffe burst.
Vond ze beter dan de (beste versie van) de Big 3 die ik een paar jaar geleden had.

We hadden elk op het papier van de bollen een wens geschreven en naam:D

Deze pijlen waren BY FAR de beste die ik had dit jaar, echt belachelijk hoe groot deze boeketten waren!

Back
Bovenaan