[3124] Sensation

Status
Niet open voor verdere reacties.

Graffioso

VWC lid
Artikelnummer: 3124
Artikelnaam: Sensation
Netto Kruitgewicht: 448 gram
Aantal Schoten: 56 schots
Effectomschrijving:
Blinking Mine to Multicolour Stars

Richtprijs: € 32,50

l_3124%20kopie.png

Wat een prachtige waaier met al die kleuren! Hij lijkt erg op de it's mine, maar het aantal schoten is iets minder dacht ik zo.

ik vind de its mine te duur,
deze lijkt er erg veel op alleen is deze nog maar 16.50 met de 50% kerstbal korting bij zena.
is daarom goed te doen en zal m zeker meenemen.

WAT VET!

Geen idee waarom, maar vind het een heerlijke waaier.

:idea::droolthum

Kerstinkopen voor dit jaar al gedaan helaas :/

Eigenlijk gewoon de it's mine alleen is deze goedkoper?

niet echt...
bij de its mine beginnen de mines pas later,
ook is het tempo van deze een stuk beter dan de its mine
deze is idd goedkoper, maar heeft ook iets minder schoten.
de mines van de sensation blijven een stuk langer hangen dan die van de its mine.

Mij viel op dat deze (nu al)verandert is ...... but why ?
Ik heb 2 verschillende , een is wat smaller dan de ander ,,opdruk is anders ,,en kruit inhoud van 448 en 476 gr

Zover ik t zie is de 1 door Vuurwerkvisie en de ander door Zena Belgie geimporteerd. Zie ook een verschil in aantal grammen kruit.

De producent was vuurwerkvisie nu insmart
..meerdere zena waaiers (raptor,hyper, ultra) hadden als producent vuurwerkvisie en als importeur original fireworks. Ik ben dan ook benieuwd of vwv ze in Nederland gaat voeren, en of zena ze bijvoorbeeld nog mag voeren....

Laatst bewerkt:
Mij viel op dat deze (nu al)verandert is ...... but why ?

Klopt de Sensation was helemaal uitverkocht en we hebben begin dit jaar nieuwe besteld.
Deze zijn verleden week binnengekomen. Niks om je zorgen te maken dus :)

De producent was vuurwerkvisie nu insmart
..meerdere zena waaiers (raptor,hyper, ultra) hadden als producent vuurwerkvisie en als importeur original fireworks. Ik ben dan ook benieuwd of vwv ze in Nederland gaat voeren, en of zena ze bijvoorbeeld nog mag voeren....

Beetje offtopic maar om even je vraag te beantwoorden; de waaiers waar je het over hebt zullen alleen in België verkocht worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan