Slechte gok, ik praat niet met een zachte G.
Overigens als ik een melding bij misdaad anoniem had gemaakt was het weinig anoniem geweest om dat vervolgens te melden hier, niet.
.

Ik. Misgun niemand zijn hobby, maar dit is gewoon niet goed te kletsen.
Als het gaat om vuurwerk in discrediet brengen dan heb ik het over de oud en nieuw traditie die we hier nog altijd vieren en die al enige jaren (zwaar) onder vuur ligt. Dit is koren op de molen van een ieder die het tegen de vuurwerktraditie wil gebruiken.... Wanneer ik dan zeg dat dit geen liefhebber is dan doel ik daar op en niet op het feit dat de man geen smaak heeft....
Wat betreft de uitspraak van iemand dat je aan dergelijke spullen niet kunt komen wanneer je geen liefhebber bent of passie voor vuurwerk hebt die gaat echt niet op.... In dat geval zou er namelijk ook verantwoord met cobra en 3 inch salutes omgegaan moeten worden... Nou dat verantwoord gebruik is ver te zoeken.....
Kortom al deze spullen horen niet bij de consument in Nederland en dus is het fout wanneer het er wel ligt...en ook met een oud en nieuw zonder deze spullen is er zat moois te beleven...