Welke singleshot is het beste?

Ik heb hier even een aantal reacties verwijderd. Gebruik vuurwerk waarvoor dit is bedoeld. Een single shot zet je dus op de grond en steekt hem dan af.
- niet uit de hand
- niet loshalen
- niet op de kop
- etc

de volgende die weer zoiets post krijg direct een waarschuwing...bedankt!

Ik ben uiteindelijk toch maar voor de Binkies gegaan. Zag een mooie aanbieding bij de vuurwerkhallen (omg. Utrecht). 24 Binkies voor 10 Euro. Leek mij een prima deal. Ik heb er 192 :), maar dat is meer dan genoeg voor mij.

voor iedereen. vorig jaar bijna alle singleshots gekocht die ik kon krijgen. Ook zaten er nog een paar van dat jaar er voor erbij.. maak zelf je keuze;)

voor iedereen. vorig jaar bijna alle singleshots gekocht die ik kon krijgen. Ook zaten er nog een paar van dat jaar er voor erbij.. maak zelf je keuze;)

Kun je er niet bij zetten wat de afsteekvolgorde is? het is mij nu niet altijd duidelijk welke single shot het is. Verder ben ik wel benieuwt naar jou eigen mening over welke het hardste knalt aangezien ik van een filmpje niet kan hoeren wat de hardste knal is.

Beste ''The PYRO man'',

Probeer inderdaad even relevante topics te bezoeken.
Je stelt nu al meerdere malen vragen in een hier niet voor bestemd forum-onderdeel.

single shots

single shots

hallo allemaal.
ik wil zo snel mogelijk nog wat single shots bestellen.
alleen ben ik nog tussen twee soorten aan het twijfelen.
namelijk de 'Flashing Thunder XL' van traditionals en de
'Thunder Shock' ook van traditionals.

ik hoop op goed advies.
gr: kuijpertje

Royal thunder smoke en de whisling thunderking katan in mijn ogen. De hardste.
Royal thunder smoke mooie rook tail gevolg door ti salute.
Wistlingthunder king leuke fluit gevolgd door knal.
Zijn in mijn ogen de hardste daarna gevolg door een binkie.
Nog nooit de thunderking per 40 van katan gehad die dit jaar voor het eerst 4 bulkverpakingen.
Schijnen ook goed te knallen heb ik hier gezien.

Die kleine thunder King van Katan gaat bijna even hard als zijn grote broer de whistle thunder Queen. In andere woorden, het knalt als een malle:p

Back
Bovenaan