RedBaron
Pyroworld
en we hebben een video:
http://www.l1.nl/video/zwaar-vuurwerk-gevonden-meijel-29-dec-2013
(thx Hardcore)
http://www.l1.nl/video/zwaar-vuurwerk-gevonden-meijel-29-dec-2013
(thx Hardcore)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
eod erbij, maar alles gaat gewoon los in een bestelbus mee
Tsja, hoewel dit het vuurwerk is waar de meeste freaks alleen maar van kunnen dromen. Moet hier keihard tegen op worden getreden. Tis niet anders, ze maken onze hobby kapot.![]()
Deze persoon is toch wel echt doorgeslagen.. En ook al had hij/zij smaak dit is geen echte liefhebber, je brengt namelijk met dit soort acties het vuurwerk en de traditie altijd in discrediet.. Jammer dat hij van velen soort van steunbetuigingen krijgt... Dat geeft te denken.
Snap niet helemaal dat je vindt dat zij/hij onze hobby kapot maken/maakt. Zo te zien gaat het om enkel sierspul wat allemaal in de avond / rond middernacht wordt afgestoken. Personen die vroegtijdig en lompe knallers afsteken zorgen voor de grootste ergernis lijkt me.
Ik weet zeker dat het vuurwerk wat daar die bus in ging, bij menig persoon (die persoonlijk niks met vuurwerk hebben) toch wel een glimlach op zijn gezicht tovert.
Edit: Dit heeft overigens niks te maken met de discussie dat prof. spul niet bij consumenten hoort.
Dus jij zegt: Omdat hij zo'n dikke shell had en een aantal prachtige blokken, hij geen liefhebber is? Als zo'n shell hebt en al die blokken dan mag ik aannemen dat je er wel degelijk verstand van hebt hoe je zo iets moet afsteken en ook een echte liefhebber bent. Of het verantwoord is om dit in je huis te hebben dat is een ander verhaal... Wat voor liefhebber je ook bent, dit hoor je niet in huis te hebben.
Zie de bovenstaande reacties. Begrijp me niet verkeerd maar dit hoor je gewoon niet in huis te hebben. En tuurlijk vind ik dit ook mooi spul.
Het roept bij de vuurwerkhaters alleen nog meer negatieve reacties op. Zeker rond de laatste dagen van het jaar.![]()
Ik zou het ook zelf met die man persoonlijk oplossen ipv de politie te bellen, ook zal ik zeker zo'n shell en al dat andere spul willen zien.
Als ik een vrijstaand huis zou hebben op het platteland zou ikzelf misschien ook wel zulk spul afsteken.
Maar wat jij zegt Karol klopt helemaal, je kan dit niet thuis opslaan is mijn mening.
Dat is ook de enige reden dat ik alleen nederlands vuurwerk koop, kan het niet maken tegenover me buren dit soort vuurwerk op te slaan thuis.
Een brandje heb je zo, en al is dit geen legerspul zoals de media beweerd wil je dit echt niet in je huis hebben tijdens een brandje of iets dergelijks.
Je moet niet overdrijven, maar je moet dit vuurwerk ook zeker niet onderschatten!!
Ach in america hebben ze laten zien dat een verbod alles alleen erger maakt, kijk naar de drooglegging criminelen waren er nooit zoveel en groot als tijdens de drooglegging.toen ze daar niet meer omheen konden en de mensen het zelf konden zien hebben ze dat heel snel weer afgeschaft. Terug op dit topic als je echt een explosieve toename wil zien van zwarthandelaren een toename wil zien van zeer gevaarlijk vuurwerk op de illegale markt moet je vooral vuurwerk gaan verbieden.als nederland vuurwerk zou toestaan wat ze hebben in belgie qua knal(of spanje) en wat relaxter doen net duitsland zijn de grootste problemen al opgelost.maar wat vooral de boel alleen maar erger maakt is een verbod.
Deze persoon is toch wel echt doorgeslagen.. En ook al had hij/zij smaak dit is geen echte liefhebber, je brengt namelijk met dit soort acties het vuurwerk en de traditie altijd in discrediet.. Jammer dat hij van velen soort van steunbetuigingen krijgt... Dat geeft te denken.
Jij bent juist geen liefhebber, waarom alleen voor het nederlandse spul gaan als er veel meer en mooier spul op de markt is?! Dat het niet voor iedereen beschikbaar moet zijn klopt, dat het niet zomaar in een huis zou moeten liggen klopt ook, maar waar moet je het dan opslaan? Het huren van een bunker in de/be is behoorlijk prijzig en daardoor loop je ook nog eens extra risico.
Dat eeuwige gezeur en gezeik door die hypocrite medelanders ... Zijn jullie nou ook al zover beinvloed door de media (kracht van x handgranaten, mortierbommen etc) dat je niet meer helder kunt denken? Schijnheilige k**** NSBers in dit land zeg! Tijd om naar de Oosterburen te verhuizen, daar loopt men niet zo te klagen en gaat het er een stuk gemutlicher aan toe.