Nitraat12
VWC lid
Ik hoop dat jullie de koffie klaar hebben staan na 300+ km reizen, die ga ik nodig hebben! Wij hebben er iig erg veel zin in
![]()
Koffie, thee, fris en voor de mensen die niet hoeven te rijden hebben we een biertje koud staan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat jullie de koffie klaar hebben staan na 300+ km reizen, die ga ik nodig hebben! Wij hebben er iig erg veel zin in
![]()
Dat kan of zeeland zijn of ergens in Limburg![]()
Ook ik ben van de partij, zin an! Pm is iig de deur uit. Tot de 23e allemaal!
Kom je weer op de fiets Niels?![]()
Heb er zin in! Leuk dat jullie dit organiseren
Worden de aanbiedingen van te voren bekend genaakt of op de avond zelf?
Ik bedacht me net dat ik het wel fijn zou vinden om te zien wat ik nu eigenlijk besteld heb bij elkaar. Ik weet niet of dat een mogelijkheid is? Wat dozen en dummy's als placeholder bij elkaar zetten zodat we een beetje een idee hebben hoeveel ruimte we in de auto nodig hebben. Het hoeft dus geen echt vuurwerk te zijn.
Ik typ het altijd over in een spreadsheetje.
Ook makkelijk bij het ophalen, kan je het zo afstrepen.
Een spreadsheet past makkelijk in de auto![]()
De aanbiedingen worden op de freakavond bekend gemaakt en zijn alleen tijdens de avond geldig!![]()
We zijn vandaag begonnen om de winkel weer om te toveren naar een vuurwerkwinkel!
De foto's van het eind resultaat zullen we na de freakavond posten, zo houden we voor jullie er nog een beetje spanning in!
Is het al vrijdag?Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in!
Mag ik even een keer zeggen dat het echt heel fijn is dat je het bericht dik gedrukt maakt, is een stuk makkelijker in een thread te vinden welke berichten van Outlet zelf zijn! Blijf zo doorgaan mannen![]()