23 november Freakavond Vuurwerk Outlet Haulerwijk

of groningen maar dat hij via amsterdam rijdt.
Maar 300Km in nederland rijden van plaats naar plaats kan bijna niet,

Ik bespeur geen vraag in deze opmerking? Dus ik snap niet helemaal wat je wilt bereiken? Mocht je eraan twijfelen zal ik even wat voorbeelden plaatsen.
Knipsel2.PNGknipselll1.PNG

Ik heb ook wel zin om ‘even’ die kant op te gaan.
Zijn er nog mensen die vanuit de regio Apeldoorn die kant op gaan? Alleen is ook maar zo alleen haha

Heb er zin in! Leuk dat jullie dit organiseren:)

Worden de aanbiedingen van te voren bekend genaakt of op de avond zelf?

Ik bedacht me net dat ik het wel fijn zou vinden om te zien wat ik nu eigenlijk besteld heb bij elkaar. Ik weet niet of dat een mogelijkheid is? Wat dozen en dummy's als placeholder bij elkaar zetten zodat we een beetje een idee hebben hoeveel ruimte we in de auto nodig hebben. Het hoeft dus geen echt vuurwerk te zijn.

Ik bedacht me net dat ik het wel fijn zou vinden om te zien wat ik nu eigenlijk besteld heb bij elkaar. Ik weet niet of dat een mogelijkheid is? Wat dozen en dummy's als placeholder bij elkaar zetten zodat we een beetje een idee hebben hoeveel ruimte we in de auto nodig hebben. Het hoeft dus geen echt vuurwerk te zijn.

Ik ben bang dat dit heel lastig gaat worden! :wink:

Ik typ het altijd over in een spreadsheetje.
Ook makkelijk bij het ophalen, kan je het zo afstrepen.

We zijn vandaag begonnen om de winkel weer om te toveren naar een vuurwerkwinkel! :D

De foto's van het eind resultaat zullen we na de freakavond posten, zo houden we voor jullie er nog een beetje spanning in!

Is het al vrijdag? :D Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in!

We zijn vandaag begonnen om de winkel weer om te toveren naar een vuurwerkwinkel! :D

De foto's van het eind resultaat zullen we na de freakavond posten, zo houden we voor jullie er nog een beetje spanning in!

Is het al vrijdag? :D Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in!

Mag ik even een keer zeggen dat het echt heel fijn is dat je het bericht dik gedrukt maakt, is een stuk makkelijker in een thread te vinden welke berichten van Outlet zelf zijn! Blijf zo doorgaan mannen :applause:

Mag ik even een keer zeggen dat het echt heel fijn is dat je het bericht dik gedrukt maakt, is een stuk makkelijker in een thread te vinden welke berichten van Outlet zelf zijn! Blijf zo doorgaan mannen :applause:

Ja, ben ik het helemaal mee eens, houdt het topic lekker overzichtelijk :thumbup:

Jammer dat het totaal 4 uur heen en weer rijden is :-(
Staan wel al mooie prijzen op de site dus denk wel dat de eerste bestelling der aan zit te komen :-)
Met een volle auto terug rijden is toch net ff lekkerder.

Back
Bovenaan