[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Exclusief ? Dus alleen lesli en niemand anders mag het verkopen?

Exclusieve lijnen slaat meer op de kwaliteit die ze hoog in het vaandel hebben. Maar Lesli heeft dus de deal (zoals verwacht), ik hoop inderdaad dat zeker Zena dealers aansluiten, maar het past ook goed naast het Redwire concept.

de luypaers/funke pijlen zijn in de huidige kwaliteit zeer gewenst en een prachtige toevoeging aan het nederlandse pijlen assortiment. Ik heb het niet over de 75 grammers maar over de 15 grammers, die kleintjes. Man wat waren die goed.

Eerst maar eens afwachten hoeveel van die prachtige producten er door die keuring heen komen. Ben er huiverig over...

Eerst maar eens afwachten hoeveel van die prachtige producten er door die keuring heen komen. Ben er huiverig over...

En mochten ze er door heen komen, dan zullen de prijzen waarschijnlijk een stuk hoger liggen dan in Duitsland ben ik bang voor. We wachten af....

Ben ook zeer benieuwd hoe de producten hier komen en voor welke prijs. Hopelijk krijgen we er snel wat over te horen.

Huisman en Vuurwerk Almere Haven tot nu toe bekend als verkooppunten. Zou mooi zijn als Zena/Lesli met een overzicht van dealers kwamen.

Huisman en Vuurwerk Almere Haven tot nu toe bekend als verkooppunten. Zou mooi zijn als Zena/Lesli met een overzicht van dealers kwamen.
En Piroshop Arentz, als ik het goed heb wel via een anderen weg er aangekomen.

De prijs zal (waarschijnlijk) het zelfde als belgie zijn ongv en iets duurde als Duitsland.

Top Vuurwerk Breda gaat ook Funke én Luypaers verkopen, bron FPM

Ik zit te popelen op nieuws wie in het Noorden het mag voeren :D

oke maar mediora in middenmeer gaat het hier ook verkopen moet eerst maar is zien wat het allemaal gaat kosten eind van het jaar ! maar kijk je heb daar dan wel weer 20% korting dat maakt het dan wel weer interessant.

Back
Bovenaan