[2014] Knokke-Heist - Valentijn vuurwerk

Vuurvent zei het al dat thefreakypyro gefilmd heeft.
Hier zijn film:

Sorry heren, dat ik hem niet eerder postte maar ik lag weer lekker op me nest met migraine.

Heb een leuke show gezien en gelukkig was het droog tijdens de show.
Denk dat de jongens met opbouwen het een stuk slechter hebben gehad.

Ik vond het ook weer een erg mooie show met een aantal leuke elementen en mooie producten.
Wij waren tussen 17:00 en 18:00 uur compleet natgeregend en helemaal doorweekt. Gelukkig werd het daarna droog en zat het weer een beetje mee zodat de show door kon gaan.
Waren volgens mij wel wel minder mensen als vorig jaar wat ook met het weer te maken kan hebben maar de hotels hadden weinig te klagen.

Thanks for filming and sharing. Ook hier zet de trend door van ieder jaar minder. Weinig tempo, hoop zwarte gaten enz enz. Jammer, maar helaas.

Snap niet dat iedereen zo enthousiast is over deze show. De show zat in mijn ogen heel erg slecht in elkaar, matige "thema's", slechte muziekkeuze, matige bommen en vooral erg klein. Twee jaar geleden was ik op het eind aan het juichen, geweldig was dat. Zelfs m'n vriendin vond dit gewoon een slecht vuurwerk. Ik denk dat ik deze show volgend jaar maar ga overslaan.

Tja, ik denk dat iedereen er gewoon in mee gaat.
Als je zo gaat beredeneren, hoef je in de Benelux geen enkele show meer te bezoeken.
Wordt allemaal steeds kleiner en goedkoper dus we nemen het er maar van.

Tja, ik denk dat iedereen er gewoon in mee gaat.
Als je zo gaat beredeneren, hoef je in de Benelux geen enkele show meer te bezoeken.
Wordt allemaal steeds kleiner en goedkoper dus we nemen het er maar van.

Kleiner en goedkoper betekend niet dat een show slechter moet zijn. Begrijp mij niet verkeerd, een volle lucht is prachtig om te zien. Maar dat maakt het nog geen goede show. Neem een show als de demo van Dutch Fireworks in Tiel, een geweldige show met enkel consumenten vuurwerk!

De show was vorig jaar ook echt mooi. Dit jaar niet heengeweest, en als ik de video zie ook geen spijt van.

Vorig jaar vond ik hem ook zeker beter maar er was ook goed te zien dat er het een en ander niet af is gegaan. Volgend jaar sla ik misschien ook wel over maar het is een leuk weekendje weg en dat er dan nog een redelijk showtje is vind ik prima.
Het is ook allemaal wat je gewend bent natuurlijk maar vind de afstand tot het vuurwerk wel lekker daar in tegenstelling tot in Nederland waar je een voetbalveld verderop moet gaan staan.

Back
Bovenaan