[2014] Knokke-Heist - Valentijn vuurwerk

Ben nu ook met zekerheid aanwezig, ben benieuwd wat ze er dit jaar weer van maken :) Het is in elk geval minder druk als met het zomerfestival :)

Ik heb net gebeld met HC pyrotechnics, ze zijn alles aan het opbouwen, de wind staat richting zee, als dit zo blijft dan gaat het door, om 5 uur is er nog een overleg, maar zoals het er nu uitziet gaat het door, als de wind draait, moeten ze het aflasten. Ik ga die kant op, dus hopen dat het mee zit :)

Ik ga het niet redden vanavond. Met de weersvoorspelling zou in gedachte zou ik ook niet gaan. Het gaat heel slecht worden. Misschien op een ander moment dan een herkansing mocht het afgelast worden.

Ik ben net bij het hotel aangekomen. Van de wind heb je op het plein geen last. De regen is echter wat minder fraai.

had ik allang gezien dat het om dat tijdstip droog zou zijn, op de heenweg bakken met regen, niet te zuinig :p maar een hele leuke show gezien, thefreakypyro heeft een filmpje gemaakt gister, de wind viel erg mee vondt ik zelf!

Maaruh, hoe was de show nou? :p Er wordt hier meer over het weer gepraat dan over de show! We blijven ook Nederlanders hè...

Is er nou niemand die een filmpje hiervan heeft of op zijn minst iemand die zijn commentaar wilt geven want ben best benieuwd hoe het nou was

Back
Bovenaan