18-12-2010 - Demo van Doorn Vuurwerk Zoetermeer

Torrr

VWC lid
Demo van Doorn vuurwerk 18-12-2010

Waar: Zoetermeer
Wanneer: 18 december 2010
Wie: niet bekend
Opdrachtgever: van Doorn Vuurwerk
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: niet bekend
Collecties: Diamond Collection

Laatst bewerkt:
De dealer ken ik wel zit in noordhove je rijd er langs met de randstad rail naar oosterheem

De dealer ken ik wel zit in noordhove je rijd er langs met de randstad rail naar oosterheem

Dat is mooi Jappy, kun jij er niet langs rijden voor een folder oid ?
Ik zit me echt een breuk te zoeken naar meer info betreft dit verkooppunt !

Laatst bewerkt:
ik ben bang dat dat dan volgende week word maar dat maakt niet uit ik ga graag ff langs, het is iig niet te missen vanaf de openbare weg er hangt een groot bord buiten

2el6qhk.jpg

zo net ff langs geweest (het zit op het woonwagenkamp aan de alkemenehof) het zag er redelijk gesloten uit. wel stond er een bak folders dus wel ff een handje folders meegenomen. ze verkopen de Diamond Collection en de Kaboom lijn. Heb helaas geen info over de demo van aanstaande zaterdag.

Haha, langzaam druppelt de info in ieder geval binnen. Hou trouwens even een folder voor mij en stefan apart aub :rolleyes:
Ik zal nog even het weekblad naspeuren of er ergens nog wat informatie staat.

ik zal ook nog ff kijken ik ken iemand van het kamp daar misschien dat hij iets meer weet over tijdstippen en dergelijke info

ik zal ook nog ff kijken ik ken iemand van het kamp daar misschien dat hij iets meer weet over tijdstippen en dergelijke info

Ja dat lijkt mij wel heel handig om te weten anders moeten we daar de hele dag gaan staan en op het begin van de demo te wachten :)

sorry mensen, heb die gozer op gezocht. hij woont sinds kort niet meer op dat kamp. hij is verhuisd naar den haag en doet niks meer met van doorn helaas. had graag wille helpen maar het mocht niet baten.

p.s. is er ook een iets specifiekere locatie als buytenpark want het buytenpark is namelijk best groot neem aan gewoon bij de voetbalvelden daar ofzo

p.s. is er ook een iets specifiekere locatie als buytenpark want het buytenpark is namelijk best groot neem aan gewoon bij de voetbalvelden daar ofzo

Ik neem aan dat het bij die velden is inderdaad en dat is weer vlak bij het clubgebouw van de Zoetermeerse motorclub :cool:

In een weekblad staat dat het op de Seghwaertsehout (naast de skatebaan)
plaats gaat vinden, helaas staat er weer geen tijdstip bij. Ik zelf denk dat het net als alle andere demo's rond 19.30 wordt gehouden.

In een weekblad staat dat het op de Seghwaertsehout (naast de skatebaan)
plaats gaat vinden, helaas staat er weer geen tijdstip bij. Ik zelf denk dat het net als alle andere demo's rond 19.30 wordt gehouden.

seghwaertsehout ken ik dan weer net niet welke skatebaan doel jij dan op torrr

torrr ben er inmiddels achter het is niet in het buytenpark maar vlak achter het kamp is de grote speelweide langs de ruimte baan vlak bij dat kamp het is totaal niet moeilijk

Tijdstip is nergens te achterhalen, vreemd. Indien het echt om 19.30 uur zou beginnen is het nog vreemder, want tegelijk start dan de demo in Benthuizen. Hemelsbreed misschien net een kilometer van genoemde schietlocatie vandaan ...

is inderdaad vreemd ja want de demo in benthuizen schijnt ook een best leuke demo te worden met een hoop leuke producten

torrr ben er inmiddels achter het is niet in het buytenpark maar vlak achter het kamp is de grote speelweide langs de ruimte baan vlak bij dat kamp het is totaal niet moeilijk

Ik vind het vreemd dat er dan al twee weken Buytenpark als schiet locatie in de krant wordt genoemd ? :bonk:
Dan maak je wel goede reclame voor je spullen zeg, die winkel van Doorn is via internet niet te vinden en er zijn onduidelijkheden over de locatie en de tijd van de demo. Dan vraag ik mij toch echt af hoe ze de zaken voor elkaar hebben :sad:. Jammer want een nieuw verkooppunt die ook een demo geeft is altijd welkom in Sweet Lake :)

Back
Bovenaan