16-12-2011 Demo Vuurwerk Orthen te Den-Bosch

Ik kan er jammer genoeg ook niet bij zijn.. Ik kan alleen maar hopen dat er één of meerdere freaks zijn die hun video camera vrijdag avond meenemen en alles vastleggen..

Aanstaande zaterdag plaats ik waarschijnlijk m'n bestelling bij Orthen, en ben zeker erg benieuwd naar alle cakes uit de evolution lijn! :)

Wij hopen in ieder geval op een grote opkomst.
Wij willen graag laten zien hoe mooi de cakes zijn.
Lights of heaven zal naar mijn verwachting de mooiste worden gevonden,Gevold door de Super Scenery.

gr

Tuurlijk gaat de demo gewoon door. Heren, succes met opbouwen in dit weer.
Pak de cakes goed in, in plastic zakken!
Ik hoop nog wel dat er een gedetailleerde lijst online komt, want kan nog steeds niet kiezen tussen Lopik, Almere en Orthen.

shit heey zit ik gewoon op deverjaardag van Vincmeister:p
maar Marchel heel veel succes vanavond!
En dat het ondanks het weer tog een top avond mag worden!

succes

Vind het erg onduidelijk? Er is nog geen schietlijst, en ook de tijd is onduidelijk, in de krant staat 20:30 uur en hier 20:00 uur.

Hoop op wat duidelijkheid.

Vind het erg onduidelijk? Er is nog geen schietlijst, en ook de tijd is onduidelijk, in de krant staat 20:30 uur en hier 20:00 uur.

Hoop op wat duidelijkheid.

Ik denk dat de mensen van Orthen het zelf niet weten of nog erg druk hebben. Normaal is Marchel wel snel met het geven van informatie, maar de laatste tijd wat minder wat betreft de informatie over de demo. Hopelijk horen we snel over het hoe en wat.

Tijd:?
Adres:?
Afgelasting wel/niet:?
Hoe bereikbaar: ?

Ik kijk om half 6 nog een keer hier in dit topic en als er nog niks bekend is dan blijf ik thuis want hier regent t al de hele dag keihard.

Het is idd erg druk.
Momenteel durf ik wel wat producten op te noemen.

Glorius.
Mayday.
Wild Wild West.
Light of Heaven.
Blue Thunder.
Fantasy.
Crackling Purple.
Titanium Salute.
Super Scenery.
Hong kong > niet geleverd!!!
Event Grande Finale.
Event 4 seasons.
Fire Emblem.
Phlox.
Fire Flower.
Beautifull leaves.
Edelweis.

Onze vuurwerkdemo vindt plaats op vrijdag 16 december 2011. Aanvang circa 20.00 uur. Locatie sportpark De Hambaken te 's-Hertogenbosch.

Is goed bereikbaar met grote parkeer mogelijkheid.

Momenteel gaat de demo gewoon door.

gr

Rest weet ik zo niet meer.

Het is idd erg druk.
Momenteel durf ik wel wat producten op te noemen.

Glorius.
Mayday.
Wild Wild West.
Light of Heaven.
Blue Thunder.
Fantasy.
Crackling Purple.
Titanium Salute.
Super Scenery.
Hong kong > niet geleverd!!!
Event Grande Finale.
Event 4 seasons.
Fire Emblem.
Phlox.
Fire Flower.
Beautifull leaves.
Edelweis.

Onze vuurwerkdemo vindt plaats op vrijdag 16 december 2011. Aanvang circa 20.00 uur. Locatie sportpark De Hambaken te 's-Hertogenbosch.

Is goed bereikbaar met grote parkeer mogelijkheid.

Momenteel gaat de demo gewoon door.

gr

Rest weet ik zo niet meer.

Dankje voor de informatie. Tot vanavond. doe je dit jaar weer aansteken trouwens?

Ben thuis gebleven weer is mij te slecht, buienradar voorspelt ook niks goeds. Veel plezier iedereen die wel gaat.

Ben er nu, goed weer en al redelijk wat toeschouwers.

Ik heb er zin in. :)

schietlijst:

Glorius
Plox
Wild wild west
fire Emblem
bursting wheels
the cube
may day
screaming Salute
passion flower
event stage maker
exploding box
vuurwerk met een kroon
edelweiss
event grand finale
beautiful leafs
hunter
fire flower
hong kong
event 4 seasons
blue Thunder
lights of heaven
super scenery
fantasy
crackling purple
titanium Salute

Finale

Laatst bewerkt:
haha ik was hier ook alleen, was het helemaal vergeten. Om 10 voor 8 dacht ik.. vuurwerk orthen demo? vandaag! internet gekeken: 8 uur! shit! ik er naartoe geracet, begint het pas om half 9:D Was een lekkere demo. Erg fijn dat producten hier per stuk geschoten werden. Mooie producten, sommige wel erg duur. De salutecakes was ik iets minder over te spreken. Persoonlijk vind ik dat de salutecake alleen een ti-boeketje moet hebben. De mines eronder waren dan wel weer vet!

Hoe was die vuurwerk met een kroon? Voor het eerst op een demo geschoten als het goed is

Wederom geen Heavy Legend 49 geschoten dus?

En hoe waren de Evolution cakes?

Back
Bovenaan