16-12-2011 Demo Kruitjes Knalhal Den Helder

ben benieuwd naar knalhal ze verkopen daar redelijk vuurwerk alleen zoals altijd hier in dh veels te duur en laat ik maar niet beginnen over groenrijk wat een *** winkel is dat, slecht vuurwerk, woeker prijzen, slecht personeel. De vuurwerkdemo is elk jaar en stelt niks voor.

ben benieuwd naar knalhal ze verkopen daar redelijk vuurwerk alleen zoals altijd hier in dh veels te duur en laat ik maar niet beginnen over groenrijk wat een *** winkel is dat, slecht vuurwerk, woeker prijzen, slecht personeel. De vuurwerkdemo is elk jaar en stelt niks voor.

Vond groenrijk ook altijd helemaal k#t omdat ze lesli verkochten.
Echter zijn ze dit jaar op vuurwerk totaal overgestapt wat ik persoonlijk een hele goede keuze van hun vind.
Heb de folder hier liggen maar toch erg intressant hoor.
Dit jaar ook een buurt actie, 500 halen 250 euro extra uitzoeken en het gratis vuurwerk dat ze weg geven is helemaal niet verkeerd als je ziet wat je er voor uit moet geven.
Goed bezig groenrijk julianadorp.

Vond groenrijk ook altijd helemaal k#t omdat ze lesli verkochten.
Echter zijn ze dit jaar op vuurwerk totaal overgestapt wat ik persoonlijk een hele goede keuze van hun vind.
Heb de folder hier liggen maar toch erg intressant hoor.
Dit jaar ook een buurt actie, 500 halen 250 euro extra uitzoeken en het gratis vuurwerk dat ze weg geven is helemaal niet verkeerd als je ziet wat je er voor uit moet geven.
Goed bezig groenrijk julianadorp.

Sorry ik ben voorbarig geweest ik zal de folder eens ophalen. Dit doen ze goed iig:wink:

oke hier nog een demo!

DATUM: 18 december 2011
TIJD : 17:00 uur
PLAATS: julianadorp
PROVINCIE: noord-holland
WIE:groenrijk
WAT:consumentenvuurwerk
WAAR:schoolweg 78
COLLECTIE:

http://www.vuurwerk-julianadorp.nl

Ik ben afgelopen vrijdag op de demo van de kruitjes knalhal geweest in Den Helder, deze show was geweldig maar heel kort al zeg ik het zelf. had wel wat langer willen zien, maar evengoed leuk.!

en vandaag ben ik bij Groenrijk Julianadorp geweest om 17:00 voor de demo
alles was goed geregeld, je kon eten halen uit mijn hoofd was het:

Red bull blikje energy 1.00
en een broodje hamburger vers 2,00

De show was erg leuk en mooi en op het einde gaven ze een soort van finale van 3 minuten af! dus een paar potten die samen 3 minuten afgingen ofzo

gr vuurwerkgek15

Back
Bovenaan