Goldstrike

deze cake kan in t echt alleen maar mooier zijn :D:p deze staat zoiezo op de lijst

Hij is in het echt ook veel mooier dan op de film! Enige nadeel aan deze cake is die verschrikkelijke crackling finale! Als hij dat niet had gehad, maar nog een salvo met (crackling) willows, dan zou hij nog veel indrukwekkender zijn.

Ik twijfel nog over de Goldstrike. Het is zeker een prachtige cake, maar wil nog even wat andere live zien voordat ik definitief beslis.

Dit is echt een vette bak. Lang hangende goude effecten in verschillende varianten. Vond hem live nog beter dan op het filmpje!

Dat Hardix goed was in goud, dat wist ik al. Maar ze hebben er blijkbaar nog een stap bovenop gedaan. Wat een prachtige cake! Op deze zondagochtend moet ik even niet aan Goldstrike denken, maar als het om deze variant gaat dan wil ik het wel proberen! Prachtbak!

Deze is toch wel gaaf. Gister gezien, en als ik dat eerder had gezien dan had ik hem wel besteld.

Ik heb deze vandaag er maar bij gedaan. Had nog een wat ruimte in mijn budget en daar paste deze prima in!:D Heb hem ook op de demo gezien en ben erg blij met deze cake!

En terecht dat ik blij ben met deze cake! Bekijk hem hieronder op 1080 en je ziet waarom dit een van de mooiste cakes is volgens mij!

Was wel mooi dat voor de eerste W-shaped crackling willows een soort van salvo werd geschoten, daardoor werd hij nog mooier:)

Enige nadeel van deze cake is die verschrikkelijke crackling-finale, maargoed, hier de film:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit vond ik echt een van de toppers gister avond en ook deze komt iin het echt nog veel beter over dan op het filmpje maar dat was aan de reacties dan ook wel goed te horen.

Back
Bovenaan