14-Shooter

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7602
Artikelnaam: Low Pricing 14-Shooter
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 14
Effectomschrijving: Deze kleine cake staat zijn mannetje in de straat. Hij oogt klein, maar zijn uitwerking is groots! Deze 14-Shooter bevat 14 schoten met de beste effecten zoals; prachtige gouden effecten in combinatie met blauw, gouden blink, glitterpalm en silver blink!
Kartoneenheid: 12/1
Richtprijs:
Adviesprijs 2023: € 14,99
Voorverkoop 2023: € 13,99

O.a. te koop bij: WECOvuurwerk.nl

weco_14_shooter_gbv_weco_vuurwerkcrew.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Van dit product hebben we dus al een film mogen ontvangen.
In mijn ogen een leuke cake met een goed tempo en langdurige effecten. De prijs is ons nog niet bekend, maar die schijnt niet hoog te zijn. Klinkt goed! :p

Ik vind dit een prima cake. Effecten lijken groot, afwisseling is ook leuk en nu ben ik heel benieuwd naar de prijs. Die kan hem helemaal leuk maken.

Aangezien ik wat minder te besteden heb dan voorgaande jaren is deze zeker welkom.Ziet er netjes uit qua uitwerking. Ben benieuwd naar de prijs.

Deze is in duitsland al jaren bekend onder de naam Maniac :)
Neem hem altijd mee als ik hem zie liggen want het is een erg geinige cake.

2008 ongeveer kon je ze krijgen voor 5 euro. Tegenwoordig meerr richting 7 euro afhankelijk van de zaak.:p

Artikel is overigens niet helemaal nieuw dit een nieuw uitgebrachte omlabeling.

2009 werd die in NL al geïntroduceerd:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?11500-Maniac

Heb de maniac wel eens gehad paar jaar terug, waren restvoorraad en 3 stuks gekocht voor 7,50 per stuk.
Een heel mooi bakje voor die prijs! Zou hem zeker weer halen als deze rond een tientje verkocht wordt.

Vandaag in de eurofleur geweest, foldertje meegepakt, hij is 11,99€
Welke zouden jullie aanraden? Deze of de heroic strike van zena?
Alvast bedankt. :)

Hierbij een film, we hadden 4 van deze cakes gehaald, mooi tegelijk gedaan.
Helaas toch kleine boeketjes die snel weg waren ook wat blink er tussendoor wat er niet in hoort.

Geen dure cake, maar op basis van de China film zeker meer verwacht, hopelijk wordt deze verbeterd.

Back
Bovenaan