12-02-10 Haaksbergen

Leo, voor de zekerheid vraag ik het maar: wordt jullie vuurwerkshow gefilmd?
Dan kan ik naderhand nog meegenieten, want ten tijde van jouw bruiloft verblijf ik in China, anders was ik wel een kijkje komen nemen.

Leo als eerste natuurlijk alvast gefeliciteerd met je huwelijk. Mooi dat je dat viert met een showtje. :) Ik ga zeker mijn best doen om te komen kijken. Weet alleen niet of ik dit ga redden ivm vervoer.

China is inderdaad een heel behoorlijk alternatief moontan :wink:
Hoorde het al van Erik, dat zal een mooi tripje worden!
Wat betreft deze show, ja er wordt de hele dag door gefilmd, dus de show ook.
Ik heb alleen geen idee of ik de show ook als los videobestand krijg...
Zal er t.z.t. eens navraag naar doen.

Leo, even voor de nieuwsgierigen onder ons.....wil je eigenlijk wel onuitgenodigde toeschouwers bij je show?

hiermee bedoel ik dus mensen die niet op je bruiloft zijn :D

Laatst bewerkt:
Alvast gefeliciteerd leo dit zit lekker dichtbij voor mij ook veel bekenden willen komen hoor ik al. Ik zal ook mn best doen er te zijn. Bij de wilder word het vuurwerk dan precies op die parkeerplaats ontstoken. Zo ja dan weet ik precies waar het is zo niet alle info is welkom.

Hey Bas,
Ja kijk... ik kan niemand verbieden naar de show te kijken he :D
Maar ik overleg nog wel effe met RF en de grondeigenaar dat we voor de gasten een soort afgezette vaste plek hebben, zodat wij in ieder geval goed zicht hebben. Ligt er een beetje aan hoe ze het precies gaan opzetten. Wie er verder aan de weg of de rand v/h park wil staan kijken is helemaal vrij natuurlijk :wink:

ok dan, ik denk ik vrag het toch even, da's dan wel net zo netjes mocht ik toch ff komen kijken natuurlijk :D

Top! Zeker netjes :wink:
Zal sub wel effe vragen of hij de exacte plek weet (google maps).
Dan kunnen we zo zien waar het openbare deel is, en welk deel voor de gasten.

waar is die bedankt knop hier op VWC voor leo303 :)
12 februari schiet mooi op,ben je al beetje zenuwachtig leo? :p

12 februari schiet mooi op,ben je al beetje zenuwachtig leo? :p
Jaja, we zijn er bijna. Nog een paar dagen..!
Neuh, niet echt zenuwachtig.. heb er eigenlijk wel zin in.
Wordt een leuk dagje met vrienden, drank, goed eten, muziek, en dan zelfs nog vuurwerk! :biertje:

sub wist helaas de exacte plek (nog) niet
zodra dat bekend is, zal het hier wel komen te staan

Toffe brouloft vandaag Leo.
Ik wou wel naar de show gaan, maar het is voor 8 minuten kruitsnuiven zo'n takke end rijden, dat ik liever morgen naar Den Haag ga voor het Chinees nieuwjaar.
(Nee Den Haag is ook zo in de buurt van de Betuwe.:wink:)

Ik wil je in ieder geval een fijne bruiloft toewensen en geniet vanavond van de show en doe de crew van Royal Fireworks de groetjes van mij.
In het geval van de groetjes, mochten ze gillend wegrennen, ik weet van niks.:wink:

hoe laat wordt er precies gestookt? want in de openingspost staat tussen 22.30 en 23.30 uur....maar aangezien de show 8 minuten duurt.....

hmm ik ga half elf niet redden omdat ze verdorie weer een oefenwedstrijd hebben gepland tot half elf....en dat op een vrijdag ..... :sad:
Maar iig veel plezier voor diegenen die gaan en Leo: van harte hoor! En veel geluk en gezondheid! :D

Gefeliciteerd met je huwelijk :D
Ik hoop dat de show mooi was, kon er zelf namelijk niet naar kijken omdat ik moest bakken :wink:
Komt nog maar eens een keertje in de Bakker Bart Haaksbergen langs! :wink::cool:

Leo, van harte gefeliciteerd met je huwelijk man.
Krijgen we nog een foto van het gelukkige bruidspaar te zien?
En hoe is de dag verlopen?
Ben net als de anderen benieuwd naar de show.
Ik hoop dat de een of andere gek de show gefilmd heeft.
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe.
:bye::bye:

Back
Bovenaan