12-02-10 Haaksbergen

Starburst

VWC lid
Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij op 14 december 2009 aan Royal Fireworks te Enschede een ontbrandingstoestemming hebben verleend. Dit besluit is verzonden op 17 december 2009. De ontbrandingstoestemming heeft betrekking op het afsteken van vuurwerk op 12 februari 2010, park Haaksbergen, gemeente Haaksbergen. Het tijdstip van afsteken op 12 februari 2010 ligt tussen 22.30 uur en 23.30 uur.

Tijdstip: 22:30 - 23:30
Geschoten Door: Royal Fireworks
Kaliber: Onbekend

Is hier niet echt heel ver vandaan, dus misschien het kijken even waard, weet iemand ook waarom er vuurwerk word afgestoken?

Is hier niet echt heel ver vandaan, dus misschien het kijken even waard, weet iemand ook waarom er vuurwerk word afgestoken?

Dit vuurwerk is ter gelegenheid van een bruiloft die op die dag gehouden wordt.

Groeten,

Jeroen & Herbert :bye:

Thanks! Ja hoop het ook.

En tja, zo'n dag kan je als freak natuurlijk niet zonder kruitsnuiven doen he :)

Leo, dat is nog eens een bruiloft met stijl.!!!!
Alvast van harte gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk.
En ik hoop dat wij achteraf mee mogen genieten.

ja ja mensen 12 februari is het dan zover dan stapt onze pyrofreak leo303 in het huwelijksbootje met zijn aanstaande bruid.
wat leo zig alleen nog niet realiseerd(hij denkt alleen aan de vw show op zijn bruiloft) is dat na het trouwen , het stoken is afgelopen want dan is de vrouw officieel de baas in huis en gaan er veel dingen veranderen hahahahahahaha.

leo vriend(ken hem goed persoonlijk) maak er een helemooie dag van, dan zorgen wij ervoor dat de show onvergetelijk word

grtzz

team royalfireworks

Haha Marcel, dat vind ik een goeie,:p
Heb jij als ervaren man nog wat gouden tips voor Leo?

Mijn 1e tip is : geef nooit de financien voor 100% uit handen!!!!
Vrouwen mogen en moeten niet weten wat wij aan onze hobby spenderen, anders krijg je een hoop armoede.

Haha mooi bezig heren, bedankt hè :D

En ik zal zorgen voor een privébudget voor de voortzetting van deze heerlijke hobby.
Maak je geen zorgen hehehe :wink:
Eerste tripje is alweer geboekt! :D

top hoor zo,n bruiloftshow dat heb je goed voorelkaar Leo.
lekker genieten van die dag.

maar Park Groot Scholtenhagen te Haaksbergen dat is toch bij het zwembad De Wilder in Haaksbergen?

groet oerend.

Ja klopt, dat ligt daarzo ergens.
Je hebt daar o.a. de Wilder, Het Hagen en hotel Scholtenhagen.
Iets voorbij het 'glazen bos' zegmaar :)

Leo allereerst alvast gefeliciteerd!

Ik zal kijken of ik ook nog een blik kan komen werpen op je huwelijks showtje :)

Back
Bovenaan