12-02-10 Haaksbergen

Leo en vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik wens jullie alle geluk en liefde toe! :)

Ben zeer benieuwd naar foto's en een film, het zal ongetwijfeld vastgelegd zijn, toch? :rolleyes::p

Leo en vrouw, van harte met jullie trouwdag.
Ook ik ben benieuwd hoe jullie dag en show is verlopen.
Hopelijk zijn er foto's en/of films gemaakt.

Ben net weer terug in het koude Nederland, dus nu pas een reactie :rolleyes:

De hele dag was toppie, en het showtje maakte het helemaal bijzonder! Wij hebben ons opperbest vermaakt op de 12e en met het vuurwerk toch wel als 1 van de hoogtepunten. Zeker ook omdat het voor de meeste gasten een verrassing is gebleven tot het allerlaatste moment :)

Heren van Royal dan ook nogmaals bedankt voor de leuke show. De reacties van onze kant waren zeer goed (zoals jullie wel hoorden haha). De show was dan ook zeer mooi. Veel goeie cakes geschoten, 2 mooie letters in het begin, en vooral die single rows waren übervet tussendoor zeg!

Ja, er is gefilmd, maar ik heb nog geen beelden gezien/gekregen :wink:
Zodra er iets beschikbaar is plaats ik het hier wel.

Allen bedankt voor de vriendelijke felicitaties natuurlijk!!! :biertje:

En hierbij een filmpje dat ik heb geschoten . Wij stonden aan de achterkant te kijken . Leo nog van harte gefeliciteerd !!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kijk, over service gesproken :D
Maar lekkere show hoor! Kort maar hevig en daar houden we van :p
Mooie single rows ertussendoor, mooie candles en heerlijke blokjes! :D

Leuke show van Royal
Mooi gedaan de lichtletters bij het begin die start met wit en later overgaan in rood.
Verder een goed doorlopende show met leuke blokjes,cake,s en candles.
En afsluitend met een heftige finale.
En het publiek heeft er ook van genoten gelet op het applaus na afloop
Bedankt voor het delen mannen.

Back
Bovenaan