11-12-2011 Leeuwarden (Mega Vuurwerk)

Vuurwerkbieb

VWC lid
GOED NIEUWS EN SLECHT NIEUWS

Het slechte nieuws:

De Demo van Mega Vuurwerk Leeuwarden kan helaas NIET doorgaan:
omdat er reclame is gemaakt voor deze meeting / demo op vuurwerkcrew en vuurwerkbieb.nl moet Mega Vuurwerk Leeuwarden van de Gemeente een evenementen vergunning en hiervoor is niet genoeg tijd meer.

Het goede nieuws

De meeting gaat WEL door en de eigenaar van Mega Vuurwerk Leeuwarden wil freaks tegemoet komen door iedereen die tijdens deze meeting zijn of haar vuurwerk besteld 50% korting te geven (ipv 40%)
(dit geldt niet op de actie artikelen)

De meeting is van 16:00u - 18:00u
Mr P.J. Troelstraweg 195 Leeuwarden

Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals eerder gemeld in het ander topic, zal ik hier ook graag aanwezig zijn, Gezellig!!! Tenzij ik moet werken....

Zoals eerder gemeld in het ander topic, zal ik hier ook graag aanwezig zijn, Gezellig!!! Tenzij ik moet werken....
]

Aftershock weet het nu zeker dat hij komt en Heartworm heeft zich aangemeld.

Er kunnen nog meer freaks bij...... wie o wie......

Hier even een update van de presentielijst tot nu toe.

1 Vuurwerkbieb (Rob)
2 Aftershock
3 Bluebear
4 Nitraat12 (Lars)(nog niet zeker)
5 The Executor (Mark)
6 Lwdgast (Marco)
7 Pyroguy (nog niet zeker)
8 Dansplaat (nog niet zeker)
9 RickB (Rick)
10 Ischa (nog niet zeker)
11 Red Thunder
12 Mark114
13 Heartworm

Mooie schietlijst! Alles wordt enkel afgeschoten toch Rob?. Zo kunnen we het effect goed beoordelen van de betreffende artikelen. Ik heb er zin in!

Klopt Mark, alles zal per stuk worden geschoten (staat ook in de beginpost) Verder zal er nog een zeer speciale actie bekent gemaakt gaan worden in de beginpost waar alle freaks erg blij van zullen worden.

Mark bedankt nog voor het brengen van de folder, hierdoor kon ik de schietlijst nu al online zetten.

Klopt Mark, alles zal per stuk worden geschoten (staat ook in de beginpost) Verder zal er nog een zeer speciale actie bekent gemaakt gaan worden in de beginpost waar alle freaks erg blij van zullen worden.

Mark bedankt nog voor het brengen van de folder, hierdoor kon ik de schietlijst nu al online zetten.

Ze noemen mij ook een Freak........:D:D:D:D:D:D:D:D

Kerel ik sta altijd voor je klaar dat weet je.....:thumbsup:

Mooie schietlijst en mooi dat alles per stuk geschoten word en ben benieuwd naar die freakactie :-D heb dr zin in :-P en is de folder er al?

Vandaag precies over drie weken is het zover!
Dan hebben we de meeting!
Zet het allemaal in je agenda mochten er mensen zijn die dat nog niet gedaan hebben. We hopen met z'n allen op mooi weer!

Is dit de reguliere vuurwerkshow die Mega-vuurwerk leeuwarden elk jaar geeft?
of is dit iets anders?

Is dit de reguliere vuurwerkshow die Mega-vuurwerk leeuwarden elk jaar geeft?
of is dit iets anders?

Dit is een meeting voor de echte Freaks met een geweldige super korting! Leuk even babbelen met z'n allen en al het vuurwerk even goed bekijken in de winkel. Daarna wordt volgens de schietlijst geschoten en ook nog per stuk zodat je een goed beeld krijgt van het product. Tijdens deze demo kun je per product beoordelen of je het goed vond of minder goed. Je kunt tijdens deze meeting bestellen en gebruik maken van deze geweldige actiekorting van 40% !!!!!

Back
Bovenaan