Toevallig ook filmpje gemaakt?
Er staat onder ze post: Laatst gewijzigd door red thunder; 12 oktober 2011 om 11:34. Reden: zoekt filmpje

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze 100k heb ik vorrig jaar gehad.
precies het zelfde, zelfde doos en folie etc.
ik gebruikte hem in mijn 10.00 showtje s'morgens, maar helaas pakte dit slecht uit..
Erg naar als zoiets gebeurd.
Zeker als je niet zo´n freak bent maar toch een 100k om toch even wat leuks te hebben bij je vrienden. Heb het wel eens gezien echt![]()
geen foto of filmpje van?![]()
zeker als je niet zo´n freak bent maar toch een 100k om toch even wat leuks te hebben bij je vrienden.
heb het wel eens gezien echt![]()
Ook bekend met deze rol( afgelopen jaar ) en was er niet over te spreken. Maatje van me had hem en ik heb deze gefilmd. Hij was niet aan te krijgen,de lont gloeide wel iets maar meer ook niet. Met een hoop moeite ging deze toch aan maar na enkele knallen alweer uit en herhaalde het probleem zich.
Uiteindelijk toch nog een groot deel kunnen weg knallen maar er bleven een hoop stukken over die niet afgegaan zijn...
Nog nooit zoiets meegemaakt !!!
Wat een anticlimax zeg. Jezus. Balen man. Matten die uitgaan zijn niet cool![]()
Deze rol heb ik ook gehad, van het merk white horse onderste rij was verpakt met rood folie. De mat had zeer harde knallen, ging alleen een beetje snel paar sec.
Hieronder filmpje
[URL=http://www.freebits.nl/images/776IMG00086_20101231_2352_tn.jpg]image
[/URL]