100k white horse in folie wikkel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel een zeer mooie 100K, nog nooit zoiets gezien. Ik heb meteen het fotootje mooi opgeslagen op mijn laptop en laat het meedraaien in mijn sidebar. :)

Deze 100k heb ik vorrig jaar gehad.
precies het zelfde, zelfde doos en folie etc.
ik gebruikte hem in mijn 10.00 showtje s'morgens, maar helaas pakte dit slecht uit.
toen ik de rol uitrolde mertke ik al dat het beginstuk enkel gelaagd was en heel rommelig vast zat, ik had de rol overlappend na 2 thunderbom 1000 schots matten gelegd, maar hij ging dus niet af, vervolgens 3x vanaf het begin geprobeerd aan te steken zonder resultaat, steeds knalde een paar knallertjes en was hij weer uit, na de 3e keer heb ik de mat bij elkaar op een hoopje gelegd en hier een grondbloem in gegooit. Toen ging alles in een rap tempo af, wel zonde maar goed.
het kan zijn dat ik een oude rol had of iets maar ik zou hem niet weer kopen.

Ook bekend met deze rol en was er niet over te spreken. Maatje van me had hem en ik heb deze gefilmd. Hij was niet aan te krijgen,de lont gloeide wel iets maar meer ook niet. Met een hoop moeite ging deze toch aan maar na enkele knallen alweer uit en herhaalde het probleem zich.
Uiteindelijk toch nog een groot deel kunnen weg knallen maar er bleven een hoop stukken over die niet afgegaan zijn...
Nog nooit zoiets meegemaakt !!!

Laatst bewerkt:
Erg naar als zoiets gebeurd.
Zeker als je niet zo´n freak bent maar toch een 100k om toch even wat leuks te hebben bij je vrienden. Heb het wel eens gezien echt :frusty:

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg naar als zoiets gebeurd.
Zeker als je niet zo´n freak bent maar toch een 100k om toch even wat leuks te hebben bij je vrienden. Heb het wel eens gezien echt :frusty:

Ik heb het zelf een keer meegemaakt met een 50.000 van Alpeco.
Die ging halverwege even fijn uit.
Als dat gebeurt geef ik eerst een paar kracht termen en ik probeerde hem daarna weer aan de praat te krijgen een crepe nitraat met vlam.

Toen even later een hindoe 3000 aanstak die dan nog harder knalt, dacht ik al snel van, die Alpeco rollen koop ik niet meer.

Helemaal niks!

Helaas is al mijn beeld materiaal van foto's en films afgelopen maart verloren gegaan! ik heb via vrienden nog enkele foto's en films van oudjaar wete te bemachtigen echt ***** aangezien ik een totaal collectie had van ruim 4000 euro vuurwerk,
Ik heb ergens ook nog een telefoon filmpje ( slechte kwaliteit ) van alle uitgerolde matten achter elkaar liggend en hangend van afgelopen 10.00 project. zal hem is opzoeken.

geen foto of filmpje van? :)

Verder ging de rol precies zoals het filmpje op een aantal posts onder mij, de lont gloeide idd maar brande niet door !! echt heel vervelend,

Ik denk dat er meerdere factoren speelt bij het tweede filmpje.

1) Rol was al vochtig (dus niet goed bewaard)
2) Rol ging uit door vonk overslag (zie je duidelijk)
3) Men probeerde deze later aan te steken via het touwtje (waardoor die natuurlijk gloeide).

grtz

[1] Rol was kurkdroog,jaar binnen op zolder gelegen.
[2] Zou evt. kunnen maar elke keer is wel erg teoevallig.
[3] Touwtje aansteken is het niet geweest haha,zou wel heel knullig zijn als iemand dit deed :D .

zeker als je niet zo´n freak bent maar toch een 100k om toch even wat leuks te hebben bij je vrienden.
heb het wel eens gezien echt :frusty:

Haha is toch leuk als het misgaat zo nu en dan , het was een kl0te rol maar we konder er allemaal om lachen !

Jammer is dat inderdaad. Ik heb het 1x gehad dat een 100k na de eerste 6 knaller uit ging. Ik rende direct door naar de rotjes die elke stoker wel heeft liggen elk jaar. Altijd handig om open te knappen en te gebruiken om dingen veilig aan te steken als ze niet af gaan ;) Daarna knalde hij prima door!

Rollen die over het algemeen niet goed afgaan zijn toch vochtig geworden. Kan ook door een meestal vochtige ondergrond komen in december, en een rol die gewoon *** is. Wel erg jammer ja :(

Wat je kan doen is de mat met de knallers naar beneden leggen. Dan raakt het lont de grond niet en neemt dan ook geen vocht op. Dan staat hij zegmaar een beetje omhoog, ziet er maf uit maar werkt wel. Dit is het horror scenario van elk mens die een 100k heeft gekocht. Die dingen zijn 70 tot 80 euro en je verwacht dan wel wat geweld. Als hij dan zo steeds uit gaat zou ik niet om kunnen lachen. Erg vervelend!

Ook bekend met deze rol( afgelopen jaar ) en was er niet over te spreken. Maatje van me had hem en ik heb deze gefilmd. Hij was niet aan te krijgen,de lont gloeide wel iets maar meer ook niet. Met een hoop moeite ging deze toch aan maar na enkele knallen alweer uit en herhaalde het probleem zich.
Uiteindelijk toch nog een groot deel kunnen weg knallen maar er bleven een hoop stukken over die niet afgegaan zijn...
Nog nooit zoiets meegemaakt !!!

Wat een anticlimax zeg. Jezus. Balen man. Matten die uitgaan zijn niet cool :frusty:

Afgelopen weekend had ik deze rol afgestoken tijdens een voetbal wedstrijd. Op de doos stond idd dat die 14 kg woog. Nou dat was die dus echt niet.... Verder knalde hij wel aardig en de rol was niet uitgegaan. Ik heb hem ook op film staan en ik zal even kijken of ik het filmpje kan uploaden. Aan de ene kant was het ook wel lekker dat er plastic omheen zat want het was regenachtig weer.
Gr.

De ondergrond hoeft niet een grote factor te zijn. Vorig jaar was de ondergroen bij ons half ijs / nat sneeuw en vochtig enzovoort, en alle rollen en matten die hier werden afgestoken deden het allemaal!

Behalve 1 mat waarvan het viscolontje erg slecht was, maar met een simpel gebroken rotje ging ie gewoon af.

Het zal aan andere factoren liggen dan aan de ondergrond. Tenzij je hem in een regenplas aansteekt..

Deze rol had iemand in de straat 2 jaar geleden. De rol was van het merk white horse onderste rij was verpakt met rood folie. De mat had zeer harde knallen, ging alleen een beetje snel paar sec.

Hieronder filmpje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan