10:00 opening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch genieten dit soort filmpjes, heerlijk die openingsprojectjes. Lijkt ook alweer een eeuwigheid geleden dat wij nog lekker om 10:00 uur mochten beginnen..

Gelukkig gaat het hier nog wel los vanaf uurtje of 10. Overal hoor je carbid en de kids hier in de buurt gaan ook lekker los met knalspul en cat 1.

Ik ga met mn kids lekker om 10 uur cat 1 stoken. Hoort bij de traditie en ze vinden het geweldig. Het maakt hun iig niet uit dat het alleen maar cat 1 is.

Ik moet toch wel een traantje wegpinken bij het zien van deze beelden, mis het overdag stoken wel. Kan tegenwoordig natuurlijk met cat 1 maar da's toch niet hetzelfde.

Baal er vooral van dat ik tegenwoordig eindelijk een leuk budget heb. De bakken die je veel in overdag filmpjes ziet, kon ik mij toen nog niet veroorloven.. :sad:

Baal er vooral van dat ik tegenwoordig eindelijk een leuk budget heb. De bakken die je veel in overdag filmpjes ziet, kon ik mij toen nog niet veroorloven.. :sad:

Precies dit, toen de 10 uur regel nog was had ik meestal een bescheiden budget, nu heb ik een flink budget en dan is de tijd verkort, heel jammer!

Kan me helemaal vinden in Beastmode en Giygas. Wat had ik die asian thunder 100sh toch graag veel meer gestookt. Was al blij als ik die 1x kon aanschaffen. Moest daardoor vaak andere dingen laten.

Gelukkig kunnen we voort met CAT 1 ook nog redelijk stoken overdag :D

Blijven toch wel hele gave beelden hoor, het overdag afsteken en dan met name het 10:00 moment.. Evenals Beastmode en Giygas heb ik nu ook een budget dat toereikend is om overdag ook flink te kunnen stoken met fluit- en salutecakes, maar nu mag het niet meer helaas...

Traditiegetrouw staan wij om stipt 10:00uur klaar om de mooiste dag van het jaar in te luiden. Dit jaar een good old Sky Symphony, 2x de Night Screamers van Haokan en als afsluiter 10x de Color Insanity:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan