Vesta Vuurwerk te Roosendaal

Djowie

VWC lid
ik heb hier nog geen topic over gezien dus dan start ik hem hier maar op.

hier kan je alles plaatsen over Vesta vuurwerk Roosendaal.
mijn ervaring is daar heel goed en helpen je ook heel goed als je er een keer binnen loopt!

Gr Djowie

vesta.jpg

Laatst bewerkt:
Mocht er nog iemand willen bestellen hier, ik heb nog codes waarmee je een gratis cake bij je bestelling krijgt. Stuur even een PB in dat geval :)

Afgelopen jaar was deze winkel veel duurder geworden. Vroeger was het juist een van de goedkopere Cafferata dealers, nu kunnnen ze meedoen met de duurdere.

Afgelopen jaar was deze winkel veel duurder geworden. Vroeger was het juist een van de goedkopere Cafferata dealers, nu kunnnen ze meedoen met de duurdere.

Idd nog steeds duur! En dan durven ze nog te zeggen dat je gegarandeerd de laagste prijs krijgt . Ik heb ze hiermee geconfronteerd …en verteld dat ze zeker niet de laagste prijs hebben en ook nog laten zien … Maar helaas, ze geven aan dat als je elk jaar voor veel besteld ,je na elk jaar steeds meer korting krijgt . Sorry maar volgens mij zit daar geen enkele consument op te wachten en willen we gelijk een goede prijs en niet pas na 1,2,3,4,of 5 jaar.

Even voor de duidelijkheid ik heb niets tegen de mensen die hier werken prima gasten :thumbup:

Back
Bovenaan