1" Ultimate Design

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: 5124
Artikelnaam: 1" 80 Shots Ultimate Design
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 992,8 gram
Aantal schoten: 80 schoten
Effectomschrijving: Het ultieme design voor het maken van vuurwerk zit in deze 80 shots multi shape compound. 25 en 30 tubes!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 119,00
Winkelprijs: € 105,00
Onlineprijs: € 99,99
O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5124-Ultimate-Design-80sh.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi ding. Duimen dat Broekhoff ook weer omlabelingen gaat voeren want een Magnum dealer hebben we hier niet meer

Sowww heel vet. Echter nooit te geloven dat dat zo in de straat komt te staan.
Mwah, Broekhoff kan het wel.... Het lijkt wat extra mooi door de rook, camerainstellingen en zelfs al is dit een sample van een pyromeister, het zit er irl bij Broekhoff/Magnum nooit erg ver van af (itt vele andere importeurs)

Lijkt op zo'n doosje van Argento, alleen weet ik de naam even niet meer. Maar ik vind deze wel mooi, juist ook vanwege de crossettes. Komt op mijn lijst.

Ik vind er leuke elementen in zitten, maar het combineert m.i. echt voor geen meter...

Ik vind er leuke elementen in zitten, maar het combineert m.i. echt voor geen meter...

Voor geen meter wil ik niet zeggen, maar helemaal werken doet het in mijn ogen inderdaad niet. Én weer plum (of dat effect wat Evo toen "nieuw" op de markt bracht met een soort tragere ontbranding, geen idee meer hoe ze het noemden echter). Afzonderlijk wel echt fijne combinaties, dat moet wel gezegd worden.

Heel mooi, juist de verrassing en variatie spreekt me aan bij dit doosje, dat wel iets weg heeft van Double Whammy. Deze zou zomaar eens in de straat kunnen staan over krap vier maanden.

Edit: dat wordt een feestje, hij is al in the pocket!

Laatst bewerkt:
Prachtig boxje hoor! Die paarse en gele crossette's tussendoor.. :droolthum Fijn ook dat de finale gewoon sierlijk is. En niet een lomp crackling salvo oid.

Back
Bovenaan