1 Million blinkers

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 806
Artikelnaam: 1 Million blinkers
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 33 schots
Effectomschrijving: Palmeffecten worden gecombineerd met een miljoen langdurige bibberige blinkers van de allerbeste kwaliteit. Probeer ze maar eens te tellen! 33 schots met harde burstknallen.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €. 49,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

806_1_million_blinkers_600x498.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook dit was een retegave cake en zoals gezegd schiterende blinkers dat effect spreekt me zeker aan. Met goede burst een zeer fijne cake...

Hierbij mijn filmpje, zoals gebruikelijk uit de losse pols geschoten tijdens de Lesli Preview:

Hier dan ook mijn film van twee stuks tegelijk:

Erg mooie en fijne blinkers! Ja, nogal wiedes, want dat zegt de naam ook al. Toch zijn deze kleine blinkers wel ongeëvenaard. Ze gaan maar door! In combinatie met het zeer grote boeket en de harde burst doet deze cake erg professioneel aan. Ik heb er persoonlijk geen 50 euro voor over, maar dit is wel de beste blinker cake in Nederland die ik ken.

Hele harde burst, mooie effecten zeker een hele mooie cake. Maar €50 ik weet het niet. Even goed over nadenken.

Gister avond vond ik deze cake weer Rete gaaf!!
voor de prijs is het te doen.

Zie hier mijn filmpje van gister avond.

Zeker een vette bak dit, volle burst, grote boeketten en mega vette lang hangend blijvende blinkers.

Ik blijf dit echt een van de toppers vinden van Lesli dit jaar, echt een pralenpracht aan blinkers die echt lang blijven hangen en er lijkt maar geen einde aan te komen en deze cake zou ik graag in mijn assortiment willen hebben, moet er wel over gaan nadenken want ik vind hem wel behoorlijk prijzig.

Ik heb mijn bestelling al helemaal afgerond, maar ik denk dat ik deze er nog maar bij ga halen.
50 euro is veel geld, maar ik vind dit echt een topper.
Het palm effect vind ik persoonlijk een erg mooi effect, en dan heb ik het nog niet eens over de blinkers die zo lang blijven branden.
Ik heb een Leslie dealer in de buurt zitten, dus dan kan deze er nog mooi bij op de 28e.

Back
Bovenaan