[1 dag, 10 winkels, 778 km] Sfeerverslag afhaaldagen 2019!

Heerlijke deel weer Niels. Zoals altijd weer perfect omschreven. Bedankt voor je tijd en moeite hierin.

Niet. Te. Geloven. Zo graag had ik het mooiste verslag ooit over de komende afhaaldagen willen schrijven maar tenzij er nog een klein wonder gebeurt, het mag niet zo zijn. Wellicht dat ik nog een fictieverhaal schrijf over hoe het had moeten zijn... Ik kan er hele lelijke woorden over zeggen, maar ga het niet doen daar dit een sfeertopic is.

Hoe dan ook, ik zal binnenkort het laatste stukje van m'n verslag afronden. De basis staat al klaar maar de puntjes moeten nog even op de i. Het is helaas slechts een schrale troost, maar dan is er toch nog iets om naar uit te kijken.

Tijd om de knop weer om te zetten. De jaarwisseling gaat anders zijn dan normaal maar hopelijk heeft iedereen inmiddels toch mooie plannen kunnen maken! De sfeer zal anders zijn maar laten we zorgen dat hij er wel is!

Hopelijk kan ik daar met m'n laatste toevoeging wat aan bijdragen. Ctrl + F op 'update 6' en je vind het slotstuk van mijn afhaaldagen van 2019.

Ik had speciaal gewacht tot deze helemaal compleet was en ik had me voorgenomen om zo rond Kerst 2021 alle updates (na mijn bump) te lezen en zo in de stemming te komen voor de "afhaaldagen 2021".

Helaas, helaas, helaas, mag het niet zo zijn. Ik ga je bijdrage toch lezen in de laatste week om zo toch een beetje in de juiste stemming te komen. Dank voor je verhaal in ieder geval !!

Mooie update weer ! :applause:
Dit lezen, maakt het voor mij wel weer extra zuur dat we weer geen "ouderwetse" jaarwisseling gaan beleven :sad:

Fijne update weer Niels, leest zoals altijd heerlijk weg! Ik kreeg toch nog een beetje het sfeergevoel zo. Blijft balen dat we het dit jaar weer moeten missen :no:

Ik ga deze vlak voor de 29e nog een keer in zijn geheel nalezen. Puur om een beetje ophaalsfeer na te bootsen.
Echt zo'n leuk verhaal om te lezen!!

Geweldig Niels! Wat vuurwerk met ons allemaal kan doen. Zo herkenbaar. Krijg ondanks het verbod wel enorm het vuurwerk gevoel.

Geweldige update weer Niels, bedankt voor al je tijd en moeite hierin. Wordt erg gewaardeerd :handsup:

Leuk om de vrolijke reacties weer te zien. Het blijft een beetje een dubbel gevoel. Als er volgend jaar geen verbod lijkt te zijn schrijf ik misschien nog wel een fictief verslag van hoe het dit jaar had moeten zijn.

Bij dezen nog een klein bumpje voor wie nog wat leuks zoekt om te lezen de komende dagen.

Ik heb gisteren je complete verslag nog eens helemaal van voor en af aan gelezen. Werd ik toch wel weer heel erg blij van :) Wat een onderneming man... Gaaf!

Het is half 8 als de wekker gaat... Lekker bezig als je dit leest ;-) Leuk dat je er weer bij bent. Stay tuned, binnenkort weer een nieuw verhaal. Lees je dit, reageer ff met een kerstmuts smiley, en een verborgen boodschap. :-p
Binnenkort meer :wink:

Laatst bewerkt:
Kom maar door met het vervolg Niels. Blijft echt een prachtig topic die ik af en toe zeker nog eens door lees.

Back
Bovenaan