Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hartstikke leuk Niels. Jammer dat we elkaar dit jaar (nog) niet zijn tegengekomen. Leuk om een gezicht achter het verhaal te hebben waar het verhaal bij iedereen zo bekend voelt.
De komende dagen bestaan uit winkelbezoeken, voorbereidingen voor de dag der dagen en naar het raam rennen, elke keer dat ik 2 knallen achter elkaar hoor. 2 knallen ja, want dan is de kans een stuk groter dat er meer volgen. Naar het raam rennen voor een enkele knal heb ik vroeger zeker wel gedaan, maar dat heb ik inmiddels afgeleerd. Te vaak is het rennen voor niets geweest. Wel ben ik nog steeds direct in opperste staat van alertheid als er ergens een knal klinkt, want als er een tweede achteraan komt, kom ik zo snel mogelijk in beweging. Het maakt niet uit hoe onhandig dat op dat moment is, negeren is voor mij simpelweg geen optie. De meeste mensen in mijn omgeving snappen daar niets van, maar gelukkig kom ik de komende dagen op een hoop plaatsen met mensen die de onweerstaanbare aantrekkingskracht van vuurwerk volledig begrijpen.