[1 dag, 10 winkels, 778 km] Sfeerverslag afhaaldagen 2019!

Gaaf verhaal Niels! Ik lees heel veel overeenkomsten met hoe ik de afhaaldagen beleef. Heel erg benieuwd naar deel 2!

Bedankt iedereen voor de enthousiaste reacties! Inmiddels weer een update gedaan, hopelijk kunnen jullie er weer van genieten. Vervolg is uiteraard alweer in de maak, maar dat gaat nog even (denk 1 of 2 weken) duren.

Altijd weer prachtig om dit soort verslagen te lezen. Hier raak ik mezelf echt in kwijt en beleef de afhaaldagen weer opnieuw.

Heerlijk part2:D

Het is voor mij heel herkenbaar.zelf ook de tijden gehad om meerdere winkels aan te doen en bijna 800km te rijden om je collectie compleet te maken:yes:.

Hou het nu meestal bij 2 a 3 winkels die in de zelfde provincie zitten. Mega vuurwerk is er altijd 1 van en bij Gerrit zijn goede prijzen en de dienstverlening top.

Echt knap dat je in staat bent om het hele gevoel dat bij onze hobby hoort zo te beschrijven dat iedereen zich er in herkent. Juist de kleine details maken het extra leuk om te lezen. :thumbup:

Mooi verhaal weer ! Super sfeervol, en met herkenbare dingen voor velen hier ...

Ik besluit om eerst nog maar even thuis langs te gaan om mijn vriendin wat aandacht te schenken, voordat ik 4 dagen lang enkel aandacht heb voor vuurwerk.

:D:D:applause:

Mijn Nederlandse begrippen laten me soms in de steek, maar ik vind het mooi zoals je schrijft. De details van hoe je de deur dicht doet bij je tante tot het parkeren van de auto en naar de ingang van een winkel loopt. Bouwt leuke spanning op voor het verder lezen van jouw ervaring aan de winkel...sfeer verhogend dit in deze tijd van het jaar. Laat de rest maar komen:thumbup:

Niels een vraagje, je zou mij en velen hier een plezier doen om ook een stukje te schrijven over de 31e vanaf een uur of 18.00.
Jouw manier van schrijven is namelijk een genot om te lezen. Mocht je daar zin in hebben, start dan wel een nieuw topic om het gescheiden te houden aub :angel:

Respect voor je uitgebreide verhaal en de vele kilometers die je op 1 dag aflegt. Mijn verhaal 1 afhaal locatie = auto vol is daarmee een stuk eenvoudiger.
Moet toegeven dat ik niet alles heb gelezen maar ben wel benieuwd of je tussentijds je thuis nog aandoet om eerdere bestellingen af te zetten omdat het anders niet past??...:D

Heerlijk hoe je de sfeer van de eerste ophaalnacht onder woorden brengt. Alsof ik naast je in de auto zit!

Respect voor je uitgebreide verhaal en de vele kilometers die je op 1 dag aflegt. Mijn verhaal 1 afhaal locatie = auto vol is daarmee een stuk eenvoudiger.
Moet toegeven dat ik niet alles heb gelezen maar ben wel benieuwd of je tussentijds je thuis nog aandoet om eerdere bestellingen af te zetten omdat het anders niet past??...:D

Dan moet je toch het hele verslag maar eens lezen :wink:

Maar veel gaat wel in 1 ruk door, twee grote bestellingen die de auto redelijk vullen en dan nog wat kleine (relatief dan) bestellingen die ik er zo goed en zo kwaad als dat gaat bij probeer te krijgen :bonk:

Niels een vraagje, je zou mij en velen hier een plezier doen om ook een stukje te schrijven over de 31e vanaf een uur of 18.00.
Jouw manier van schrijven is namelijk een genot om te lezen. Mocht je daar zin in hebben, start dan wel een nieuw topic om het gescheiden te houden aub :angel:

Heb er wel eens over nagedacht. En ik kom dan toch tot de conclusie dat de avond en nacht qua gevoel gewoon niet te beschrijven zijn. Het is zo'n ongelooflijke rush waarin alles gebeurt en voorbij gaat, ik heb er de woorden nog niet voor kunnen vinden. Maar ik zal het in gedachten houden, wie weet...

Heerlijk om te lezen weer, ik hoopte stiekem al dat je weer met een verslag zou komen. Kom alweer helemaal in de stemming zo!

Gaaf gedaan weer man! Heerlijk om te lezen, mooie traditie zo hoor om het seizoen door te komen met jouw verhaal.

Wat een fantastisch verslag. Leest heerlijk weg en je oog voor detail is mooi. Alsof we er allemaal bij zijn in jouw kofferbak. (past niet he) :thumbsup:

En de update is weer meer dan geweldig, wat ontzettend fijn en sfeervol geschreven weer. Het is echt allemaal, tot de kleinste dingen, zo herkenbaar allemaal.

Geweldig geschreven Niels, echt alles wat je beschrijft is herkenbaar. Van het oprijden van parkeerterreinen tot het aanwezig zijn in de winkel, het praten met medeliefhebbers. Ik beleef de afhaaldagen opnieuw tijdens het lezen en kan me het parkeerterrein bij Megavuurwerk Leeuwarden gelijk weer voor de geest halen. Bedankt, ik zit weer in die sfeer!

Geweldig Niels, wát een verslag. Heel mooi geschreven en weg te lezen. Je inspireert me om zelf ook eens aan de slag te gaan. Schrijven vind ik leuk, en zeker met dit als onderwerp. Volgende week vakantie, dus wie weet...

Maar chapeau voor jou schrijfstijl. Ga zo door!:thumbsup:

Back
Bovenaan