1.2" Willow Mayhem

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1359
Artikelnaam: 1.2" Willow Mayhem
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1976 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 100 schots mega-blok met 30mm tubes. Hele vette willow effecten in een heerlijk tempo!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 179,00
Winkelprijs: € 159,00
Online prijs: € 149,00
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
1359.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze toch op goed geluk gekocht met de WCKD actie,
Koop eigenlijk nooit nieuwe producten, wil weten wat ik koop, maar toch erg benieuwd naar deze compound.

Laatst bewerkt:
Zo, deze is mij even ontschoten.. Maar wat een prachtige bak! Bovenstaande film ziet er zeer goed uit, prachtig product! Heerlijk tempo, mooie variatie aan effecten en de effectgrootte is meer dan goed. Zeer interessant met de huidige acties!

Heel mooi goud blok was dit gister avond. Tempo kan wel wat hoger of toch X2 volgens jaar.

Prachtig goudblok hoor, mooi spreidende effecten. Tempo had misschien afwisselender gemogen, paar salvo's erin/aan het eind, maar de snelheid is wel précíes goed; niet te snel, niet te langzaam. Erg genietbaar en op de lijst voor 2020 als concurrent van de Gold Illusion :wink:

Wat een dikke goudbak. Flinke burst en prima boeket spreiding. Wat ik nog het mooiste vind is het tempo, niet te snel zodat je wel kan genieten maar ook weer niet zo langzaam dat het saai word.

Back
Bovenaan