1.2" Willow Mayhem

Kwam op Facebook dit bericht tegen van Magnum:

Vandaag is ART.NR. 1359 1.2” Willow Mayhem in de container gepakt. Wij wensen deze 100 shots 30 mm topbox een behouden vaart! Als hij hier in Nederland aankomt slaan we graag het flesje champagne achterover in plaats van kapot tegen de boot!

Een heel fijn pinksterweekend voor jullie allen!

#enjoy! (klik op afbeelding voor video)
zekers een mooie!
hopelijk volgen er meer bakken, met een ''single'' effect in veel uitvoeringen, zoals de ''willow'' bij deze, en de espada ''palm'' box van mania. ��

Gewone link aub? Ik zie geen afbeelding en krijg ook de redirect niet vanwege veilige browser (wat fb uiteraard níet is)

Gewone link aub? Ik zie geen afbeelding en krijg ook de redirect niet vanwege veilige browser (wat fb uiteraard níet is)

heb geen iedee hoe dat werkt :p
je kan uiteraard ook even kijken op de facebookpagina van Magnum vuurwerk,
het bericht hebben ze openbaar gezet, en is dus voor iedereen te zien (op hun fb pagina) :)

Wat een mooi merk is dit toch
Ik ben er super enthousiast over
De triple x was zo goed

Precies. Super goede producten, leuke marketing ( lekker wijf op de promo filmpjes ) en een scherpe freakactie die geen sigaar uit eigen doos is. Hoe goed kan je het hebben?

Heeft afgelopen jaar zeker hoge ogen gegooid en ben dan ook zeer benieuwd naar dit jaar. Dit is dan ook echt een prachtige bak die er dit jaar gewoon bij moet komen.

Deze staat toch ook gewoon op hun website?!

Jazeker maar ze hebben op Facebook een productiefilmpje 2020 gepost. Na een straatfilmpje de meest gewaardeerde soort video. Op de verkoopsites staan vaak China-video's of per 2 geschoten of... ga zo maar door.

De straatfilms van de 2019-versie zien er goed uit, maar ook de 2020 versie ziet er goed uit. Deze box moet er bij komen dit jaar!

Deze toch ook maar meegepakt voor die 90 euro. Heel erg getwijfeld maar het straatfilmpje heeft mijn twijfel weggenomen. Wel weer de zoveelste bak erbij, heb nog nooit zo vroeg in het jaar al bijna heel mijn budget opgemaakt. :bonk:

Voor 90 euro zou ik hem eerder in het jaar ook besteld hebben, ik kon hem niet voor dat geld krijgen, dus toch voor de Golden Illusion voor 77 euro gegaan.

Wat een bak zeg, jammer dat met dit nu pas op valt!

Was je toch 9 maanden eerder dan ik, want ik bekijk hem nu pas goed. Geweldige bak met geweldige spreiding. zet hem wel even op mijn lijstje, maar wel in de wetenschap dat ik de Golden Illussion reeds heb besteld.

Was je toch 9 maanden eerder dan ik, want ik bekijk hem nu pas goed. Geweldige bak met geweldige spreiding. zet hem wel even op mijn lijstje, maar wel in de wetenschap dat ik de Golden Illussion reeds heb besteld.

Bedenk wel dat de WCKD week nu is bij Magnum...

Ik heb ze beide vorig jaar gehad, en deze knalde de Golden Illusion er uit!

oordeel zelf:

Willow Mayhem:

Golden Illusion:

Uhm eruit knallen? Ik zie en hoor geen verschil enkel in schiet tempo

Dat kan iedereen anders ervaren toch ?

Vind die salvo's in de GI hem iets minder maken, maar het heeft ook wel weer een spektakel, terwijl de WM met zijn constante tempo hem meer een genietbox maakt. Aan de andere kant vind ik het einde van de ene box weer vetter dan de andere.
Er uit knallen nee, zijn ze beide geweldig : ja

Vind die salvo's in de GI hem iets minder maken, maar het heeft ook wel weer een spektakel, terwijl de WM met zijn constante tempo hem meer een genietbox maakt. Aan de andere kant vind ik het einde van de ene box weer vetter dan de andere.
Jij verwoord het precies zoals het is. Zijn allebei geweldig

Misschien een persoonlijke ervaring, de effecten van de Golden Illusion vond ik kleiner en sneller weg, voor mij in ieder geval een reden deze te laten staan en voor de Willow Mayhem te gaan.

Ben het inderdaad met je eens dat de Willow Mayhem een wat sierlijkere box is qua schiet tempo, waar de Golden Illusion weer de tails met felle crackling heeft... keuzes...

Back
Bovenaan