1.2" Willow Mayhem

Deze vanavond live gezien in Holten, eerst tijdens de demo los en later nog 3 tegelijk.
Wat een prachtige bak. Van dit soort bakken mogen er meer komen vind ik, diverse effecten, zelfde burst, zelfde boeketgrootte.

Voor het eerst niet gefilmd tijdens een demo maar zo kon ik er zelf weer beter van genieten.

Wat een top bak is dit! Als je niet beter wist dan zou je zeggen dat dit een dik profblok is. Mega boeketten, goed gevuld en ook nog een goede burst. In mijn optiek wel 1 van de dikste 30mm compounds van de hele consumentenmarkt. Zeker concurerend met de dikkere Funke cakeboxen.

Wow wat een ongekend dikke bak, dikke burst, gigantische spreiding en het goud blijft echt lang hangen. Komt volgend jaar gegarandeerd in de straat

Dit was inderdaad een geweldige dikke bak gisteren, erg van genoten. Burst is die in orde, spreiding is echt groot en goed gevuld. Tempo in deze bak is ook dik in orde. Erg van genoten.

Ziet er goed uit, blij dat ik hem heb besteld. Zit er nu wel aan te denken om hem door te lonten aan de corolla blue van funke. Lijkt me wel een mooie afsluiter

Ik heb deze dit jaar ook voor het eerst, ben erg benieuwd. Samen met de 1.2" total event box, ook voor het eerst, daar ben ik ook erg benieuwd naar.

Back
Bovenaan