1.2" Total Event Box [Uitloop 2023]

Wauw, dat ik deze nu pas tegenkom! :bye:

Iemand enig idee of deze nog voor een mooie prijs te krijgen is in het zuiden/zuid-westen van het land?

Kwestie van eerdere ervaring(en) dat we eerst verder kijken dan desbetreffende winkel. :wink:

Dat begrijp ik op zich wel. Maar vrees dat er weinig andere shops zijn die m hebben, en sowieso niet met korting. Bij die winkel in Breda krijg je nog korting met de code FREAK2021.

Dat begrijp ik op zich wel. Maar vrees dat er weinig andere shops zijn die m hebben, en sowieso niet met korting. Bij die winkel in Breda krijg je nog korting met de code FREAK2021.

Goed om te weten, misschien toch m'n principes aan de kant zetten wanneer we deze week goed nieuws krijgen uit de politiek! :idea:

Hier is deze ook geschoten, wat een bak beest is dit. Kwam ver boven alles uit kwa uitwerking en burst. Veel applaus na deze box, we hadden meer spul van Crown en was echt heel mooi.

Heb hem dit jaar ook gezien. Harde burst met grote effecten. Zeker een aanrader. Ik zou hem persoonlijk lekker vroeg schieten. Ze staken hem hier redelijk laat op de nacht aan maar qua tempo sprong hij er daarom niet echt uit. Zeker wel qua effectgrote.

Zo dan, ook mij nooit echt opgevallen deze box.
Hopelijk dit jaar voor een mooie prijs ergens te scoren dan gaat die hoogstwaarschijnlijk het winkelmandje wel in. :D

Back
Bovenaan