1.2" Total Event Box [Uitloop 2023]

Wat een bizar vet blok. Verrassing van de avond, blies bijna ieder blok er uit, heerlijk tempo, liep heel mooi door. In de korting voor minder dan 100e is echt top. Toch gek dat hier zo weinig over geschreven wordt, als hier een evo sticker op gezeten had was dit topic een stuk groter geworden. Voor mij het beste 2 kilo i shape blok dat ik ken en heb er veel geschoten.

Omdat Evolution veel in de freakacties te vinden is samen met Mania en Rubro. Maar als Broekhof richting het einde van het jaar vaker met die 25% korting acties komen, let maar eens op hoeveel er over geschreven zal worden de komende jaren! :wink:

Wat een vet blok zeg! Duurt ook lekker lang, mooie show en lijkt zo wel meer dan 100 schoten te bevatten. Nog zitten twijfelen tussen deze en de W-shape dominator en uiteindelijk voor de laatste gegaan. Gaat op de wishlist!

In onze ogen een van de beste I-shape 30 mm 100 shotters!

Wat een geweld! Wij zijn al weer twee jaar helemaal fan van Broekhoff.

Sodejeesus! Ik moet echt meer product topics gaan lezen in de laatste 4 maanden! Deze echt gemist! Wat een prachtbox! Waar straatfilms al wel niet goed voor zijn!

Ook helemaal gemist hoor, maar door de straat films zeker overtuigd van de kwaliteit, ziet er super uit!!
Bij Broekhoff / Magnum wel meer moois gemist, maar zie al zeker 3 jaar nu echt goede producten daar weg komen.

Wauw! Wat een prachtbox is dit van Broekhoff. Tempo is goed opgebouwd met die versnellingen elke keer, de effecten zien er bizar goed uit. Die red ghost is heel indrukwekkend, evenals het eindsalvo met die crackling, lekker fel. Deze gaan we opschrijven!

Dit zijn wel van die compounds die er echt uitknallen gewoon, grote effecten en goed gevulde boeketten. Dit zijn de dingen die ik eigenlijk voortaan alleen maar wil aanschaffen voor na 00:00u, niet meer goedkoop een compound scoren die net niet is, gewoon dit soort dikke rammers. Lekker hoor, komt op de longlist voor volgend jaar! Gewoon elke keer net dat beetje meer wauw effect bij deze box.

In de straat komt deze nog beter tot zijn recht dan op films. Zonder te weten wat het was deze meegepakt met de verkoopdagen en het bleek totaal onverwacht een heerlijke rammer te zijn met flinke effecten en veel variatie. Super bak!

Deze compound gewonnen van de week met de winactie 15 jaar vwc. Aan de reacties te zien moet dit echt wel een topper zijn.
Erg benieuwd om deze live te aanschouwen dit jaar.

Back
Bovenaan