1.2" Total Event Box [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 0637
Artikelnaam: 1.2" Total Event Box
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1995 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: De naam zegt alles: een complete show van 100 schoten in het allergrootste kaliber dat is toegestaan! Rammen maar!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 175,00
Winkelprijs: € 155,00
Onlineprijs: € 149,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Demo 2019:

Demo 2020:

Demo 2021:

637-total-event-box_resultaat.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze box is echt WAANZINNIG!!! Enorme boeketten, mega spreiding en wat een burst.
Filmpje met telefoon gemaakt bij Vechtweelde, maar je moet m live zien om te weten wat ik bedoel.

Deze was heel erg dik inderdaad! Had geen andere boxen, maar deze blies alles in de omgeving eruit. Snoeiharde burst, goed tempo en enorme boeketten

Mooi hoor! Gaat hier wederom op de lijst :bonk: Ze doen het goed zeg: Crown Majestic, W-Shape dominator en de Total Event Box op de lijst. Uiteraard als het prijzen normaal zijn als dit jaar. Gaan anders net zo makkelijk weer van de lijst af.

Wat een bizar vet blok. Verrassing van de avond, blies bijna ieder blok er uit, heerlijk tempo, liep heel mooi door. In de korting voor minder dan 100e is echt top. Toch gek dat hier zo weinig over geschreven wordt, als hier een evo sticker op gezeten had was dit topic een stuk groter geworden. Voor mij het beste 2 kilo i shape blok dat ik ken en heb er veel geschoten.

Back
Bovenaan