1.2" Temptation Willow

Vind hem beduidend minder. Het nieuwe tempo is een stuk minder passend, en het feit dat de effecten nu anders opgebouwd zijn (met name alle salvo's die nu crackling bevatten), vind ik echt zonde. Broekhoff laat steken vallen in de QC. Een positieve noot: de effecten komen iig niet tot op de grond, dus minder reden tot afkeur!

Zoals deze op de demo van Magnum zelf presteerde was het een regelrechte topper. De weersomstandigheden waren echter ook ideaal. Bij Huisman heb ik toch wel een andere bak gezien qua effecten. Uitwerking was prima, maar had ook veel last van de wind. Ben benieuwd naar de ervaringen in de straat met (hopelijk) rustiger weer.

Keek zo ontzettend uit naar deze bak. 2 keer besteld, 2 keer de 2024 batch gekregen. Baal behoorlijk, op de huisman demo kwam die niet in de buurt van de magnum demo.

Net de 2024 geschoten. Inderdaad zoals Huisman demo qua opbouw. Burst wel gewoon goed. Maarja die wind van vandaag doet hem natuurlijk ook geen goed... gelukkig schiet hij niet te hoog!

Hij viel me niet tegen gelukkig. Jammer dat de witte blinker tips miste maar hiekd zich goed staande in de wind en had echt rake klappen en salvo's

Ik had er één van de batch 2024. Vond het een erg goede bak met mooie en grote boeketten. Wat mij betreft (nog steeds) een dikke aanrader! :handsup:

Gefilmd met groothoeklens:

Eddy.

Back
Bovenaan