Jantjebeton1981
VWC lid
Hahah hier ook. Wel grappig dat blaadje erop alsof de importeur deze heeft geleverd als vervanger. Das dus gewoon bullshit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Correctie was de platinum sensation waarvoor ik deze vervanger heb.Ik heb bij staffel maar een transbomber meegenomen als vervanging. Heb deze en de sensation toch al in Duitsland besteld
Hahah hier ook. Wel grappig dat blaadje erop alsof de importeur deze heeft geleverd als vervanger. Das dus gewoon bullshit.
Hoe kan het eigenlijk dat ik wel een temptation willow heb gekregen?Geen idee hoe en wat. Je zou verwachten dat bestellingen via magnum ook afgehandeld worden door magnum naar de desbetreffende winkel. Lijkt nu inderdaad een door de winkel aangeboden vervanger te zijn... Niet vreemd na alle ellende die magnum moet doormaken door alle afkeur...![]()
Hoe kan het eigenlijk dat ik wel een temptation willow heb gekregen?
Hoeveel batches heeft die box dan in 2023?
Toppertje hoor! Genoten van deze box
iets hoger tempo, vooral mooiste eerste cake, kan per exemplaar vershcillen
Straatfilmpje
Mooi om te horen dat je hem toch nog kon stoken! Hij kon wel een stootje tegen de wind dus?Prachtbak! Niet heel perfect gelijke spreiding maar prachtig uitgewerkt, mooie tips, mooie opbouw en tempo