1.2" Temptation Willow

Dat is wel merkwaardig. Bij de dealer waar ik het ga ophalen zouden ze zorgen voor een omlabeling ervan. Als dat er niet in zit, zou ik je geld terugvragen en bij een dealer bestellen die wel een omlabeling biedt als je deze echt wil hebben.
Sterker nog, Magnum zorgt zelf al voor die vervanger.
Ik denk dat de dealer van bkc zelf ook verliefd is geworden op de Temptation Willow :p

Heb dus ook nu gemaild dat ik benieuwd ben waarom er niet gekozen is voor de omlabeling en dat ik graag een andere oplossing zie… afwachten maar

Persoonlijk vind ik die veel mooier dan de big booster/temptation willow, zeker nu die laatste op het filmpje hierboven in de straat niet bijzonder over komt. Maar het is meer de ideale vervanger voor de platinum temptation. Die colouring willows van caffa.

Hier ziet hij er dan toch wel weer heel goed uit, denk dat het echt aan de wind gaat liggen hoe hij uitpakt...

Hier de big booster als vervanger gekregen. De dealer wist tot gisteren niks van al die omlabelingen af en was alles behalve blij, verder natuurlijk wel gewoon vriendelijk richting mijnals klant!

Bijlagen

• IMG_2196.jpg
    IMG_2196.jpg
    193,2 KB · Weergaven: 6
  • IMG_2195.jpg
    IMG_2195.jpg
    201 KB · Weergaven: 6
Helemaal kut weer, hele magnum bestelling laten schorten! Eens en nooit meer! Als er wat wordt afgekeurd geef dan goede vervangers en geen troep!

Hier de big booster als vervanger gekregen. De dealer wist tot gisteren niks van al die omlabelingen af en was alles behalve blij, verder natuurlijk wel gewoon vriendelijk richting mijnals klant!

793 gram kruit? Da's wel HEEL wat minder dan de 1910 gram van de Temptation Willow!

Nou ik kreeg de insane crown bomber aangeboden, dus maar mijn geld teruggevraagd. Balen, gezien ik via mail wel de bevestiging had gekregen dat er omlabelingen uitgeleverd zouden worden.

Ik heb zojuist contact gehad met mijn verkooppunt en die geven aan dat ze nog niet kunnen zeggen wat mijn vervanger word. Maar dat het zeker in orde komt. Dan ga ik t wel zien als ik mijn bestelling ophaal. Zal vast goed komen.

En goed kwam het, gewoon de Temptation geleverd gekregen.

Back
Bovenaan