1.2" Temptation Willow

Mensen maak je niet druk.
Voordeel van de omlabelingen.
Deze afgekeurd, maar de big booster wordt bij mij bevestigd door mijn dealer uitgeleverd :D

Het is natuurlijk diep triest dat voornamelijk magnum/broekhoff nu de harde klappen ontvangen, maar als ze het zo kunnen oplossen vind ik het dikke prima het is maar een label wat verschilt.

Misschien moet je het topic maar is terug lezen.
Dit topic staat er vol mee door de verwarring die er ontstaan was als consument zijnde.
Gaan we nu opeens het woord omlabeling een verboden woord noemen :bonk::D

Ik heb zojuist contact gehad met mijn verkooppunt en die geven aan dat ze nog niet kunnen zeggen wat mijn vervanger word. Maar dat het zeker in orde komt. Dan ga ik t wel zien als ik mijn bestelling ophaal. Zal vast goed komen.

Weet niet of deze video al in dit topic staat zo ja mag deze post weg.
Zoniet hierbij een gevonden toevoeging.

Het is de big booster/ 1.2 big box en hoef niet meer uit te leggen dat ie in dit topic mag staan toch?

Laatst bewerkt:
Over balen gesproken, ik krijg als vervanger de coloring willow van WTF…

Als je het er echt niet mee eens bent zou ik gewoon de dealer bellen waar je besteld hebt.
Jij hebt betaald voor de 1.2 temptation willow.
Dat het product dan niet geleverd kan worden is ten nadelen van jou.
Je hoeft de vervanger niet te accepteren.
Krijg je in de meeste gevallen je geld terug.
Kan je daarvoor alsnog de big booster kopen of je geld houden.
Want een box schieten die je niet wou waar je wel voor betaald heb voelt echt genaaid.
Of het moet echt een dikke upgrade zijn.
En ja spijtig genoeg ook in het verleden meegemaakt.

Over balen gesproken, ik krijg als vervanger de coloring willow van WTF…

Dat is wel merkwaardig. Bij de dealer waar ik het ga ophalen zouden ze zorgen voor een omlabeling ervan. Als dat er niet in zit, zou ik je geld terugvragen en bij een dealer bestellen die wel een omlabeling biedt als je deze echt wil hebben.

Back
Bovenaan