Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik ook, wordt meestal wel flink gestookt hier en ik weet hoe zon bak kan wegvallen in het geweld
Wij denken hetzelfdeik stook hem lekker rond een uur of 1. bewaar de mooie 30mm bakken voor het laatst
Eerlijk gezegd vind ik hem wel mooi in deze tijdsduur.Het valt me wel op dat de tijdsduur volgens de doos 40 seconden zou moeten zijn, maar dat deze op de films rond de 75 seconden uitkomt. Nogal een verschilletje.
Afgekeurd. Man man man.
Afgekeurd. Man man man.
dit betekend wel voor mij einde hobby.. kijk je ergens zo naar uit, wordt het weer voor noppes afgekeurd.. om droevig van te worden.
Man man man alsof ze je leven afpakken… Je weet dat er gewoon een omlabeling uitgeleverd wordt…
Dat lijkt me niet per se zeker. Is die voorraad wel voldoende? Ik zou zeggen wacht de mail van je betreffende dealer af.
Man man man alsof ze je leven afpakken… Je weet dat er gewoon een omlabeling uitgeleverd wordt…
Precies dit ja, het is steeds vaker gewoon 3x nikswelnee, maar ben het wel zat, de prijzen worden hoger, de producten slechter en de producten die wel goed zijn, die worden afgekeurd. zo raakt de lol er voor mij wel vanaf. wil niet zeggen dat ik geen vuurwerk meer koop en afsteek, maar niet meer als hobby.