1.2" Temptation Willow

Zeker echt een topper en tijdens de ideale omstandigen gestookt qua wind zo te zien en lekker dichtbij gefilmd! Mooi 'straatfilmpje' op deze manier. En inderdaad hopen op weinig wind op oud en nieuw, dit zijn effecten die daar niet echt tegen kunnen natuurlijk. Bijna zo groot als 2" boeketten is iets te enthousiast haha maar zeker niks mis mee. Het is een beetje de Chain Reaction met wat meer power.

Komt echt schitterend over zeg, wat een bak. Zeer blij mee deze besteld te hebben. Daar gaan we in de vooravond eens rustig van genieten.

Het valt me wel op dat de tijdsduur volgens de doos 40 seconden zou moeten zijn, maar dat deze op de films rond de 75 seconden uitkomt. Nogal een verschilletje.

Poah, dit is gewoon een hele dikke bak! Gaan we goed van genieten. Tempo vind ik prima, burst lijkt ook dik in orde. Magnum heeft met andere producten al bewezen goed mee te kunnen doen in de top, en dit is daar een vervolg op wat mij betreft!

Wat zullen we nou beleven! Een hele reeks nog wel! Platinum sensation ook.. ben benieuwd waar mijn dealer nu mee komt

dit betekend wel voor mij einde hobby.. kijk je ergens zo naar uit, wordt het weer voor noppes afgekeurd.. om droevig van te worden.

Man man man alsof ze je leven afpakken… Je weet dat er gewoon een omlabeling uitgeleverd wordt…

Man man man alsof ze je leven afpakken… Je weet dat er gewoon een omlabeling uitgeleverd wordt…

welnee, maar ben het wel zat, de prijzen worden hoger, de producten slechter en de producten die wel goed zijn, die worden afgekeurd. zo raakt de lol er voor mij wel vanaf. wil niet zeggen dat ik geen vuurwerk meer koop en afsteek, maar niet meer als hobby.

welnee, maar ben het wel zat, de prijzen worden hoger, de producten slechter en de producten die wel goed zijn, die worden afgekeurd. zo raakt de lol er voor mij wel vanaf. wil niet zeggen dat ik geen vuurwerk meer koop en afsteek, maar niet meer als hobby.
Precies dit ja, het is steeds vaker gewoon 3x niks

Back
Bovenaan