1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
In dit topic kun je vertellen hoe je je precies voelt nu oud en nieuw net achter de rug is, je je vuurwerk hebt gestookt en na geslapen te hebben nu weer wakker bent.

Vroeger toen ik nog een kind was, was ik er enorm van ontdaan. Zo lang toeleven naar één van de mooiste momenten van het jaar en dat is dan ineens weg. Soort van gevoel van afscheid. Ik ben er na al die jaren nog steeds niet goed in. Dit jaar zal helemaal bijzonder worden. Ik denk dat ik wakker word met het gevoel dat me iets ontnomen is. Okay, genoeg gejankt, nu eerst weer terug in de modus van voorbereidingen ;)

2026 1 jan ga ik janken door het verbod hahaha..
vroeger altijd ontdaan en in zak en as zitten mooiste periode voorbij en weer naar school toe enzo :P

Vroeger was ik een paar dagen geïrriteerd en chagrijnig.
Tegenwoordig kijk ik weer terug naar naar een gezellig en geweldig oud en nieuw.
Ik vloek wel de plinten van mijn koekoeksklokken omdat het waaide, maar ja... koekoek. of zo iets. :p2

Meestal werd ik er somber van maar afgelopen jaarwisseling voelde ik me best tevreden, waarschijnlijk omdat ik door de hoeveelheid er voorlopig wel klaar mee was. (En ik moest weer aan de bak met uni)

Vroegahhh, was ik wel echt tegen depri aan op 1 januari en de dagen erna, maar de laatste jaren vind ik het eigenlijk wel prima. Zal dit jaar wel wat anders zijn weer schat ik:shocked:

Meestal gaar, somber en nergens zin en gevoel vaak shit had ik maar
Meer van dit gekocht of ik had het zo moeten doen maar toch ook wel tevreden terugkijken op een leuk avond nacht

Tja balen dat t weer voorbij is.
En dit jaar zeker terug kijken op een jaatwisseling met idioot veel vuurwerk 😏
Gelukkig zijn er nog veel videos die bekeken aangepast en verwerkt moeten worden dus echt nog wel een tijdje plezier van.
Ook op t forum is voorlopig nog wel zat te beleven.
Beste cake beste beste
day after en veel vids van mede pyro's

Komend jaar wordt t ff afwachten of t verbod wat onuitvoerbaar is wordt doorgedouwd.
Ik wens ze veel succes met de jaarwisseling van 26/27 Kijk er nu al naar uit.

1 januari eigenlijk altijd wel goed. Nog genoeg adrenaline voor een gevoel. Beetje filmpjes kijken hier en beginnen aan een lijstje voor volgend jaar. Vanaf 2 januari begint het sombere gevoel.

Het is vaak een leeg gevoel, zo lang toegeleefd en als het dan voorbij is... Ja dat is kut. Gelukkig altijd wat filmpjes terug kunnen kijken en uiteraard de toppers / floppers op VWC delen.

Aan de ene kant een voldaan gevoel maar andere kant ook altijd wel een beetje een kater omdat het weer een heel jaar duurt voordat het weer zover is. Wat overblijft is genieten van de nieuwe herinneringen en alle filmpjes en als het kan op 2 januari de eerste nieuwe bestelling plaatsen. Komend jaar kan alles zomaar anders zijn...

Vroeger was ik er echt goed ziek van, gelukkig gaat dat wel beter tegenwoordig. Maar nog altijd is het wel een leeg gevoel, alles is zo abrupt afgelopen ineens. Scheelt wel ontzettend veel dat Fallas dan alweer voor de deur staat en vrijwel direct gaat daar dan de focus op.

Persoonlijk meer moeite met het feit dat de kerstboom weg is en de gezellige kleuren uit huis zijn dan dat oud en nieuw geweest is.

Meestal ervaarde ik het toch meer als we gaan nu weer kijken wat in de freakacties komt, dat gaat dit jaar natuurlijk wel een compleet ander verhaal worden.. naar verwachting.

Heel erg dubbel. In mijn jongere jaren was het een verschrikking als de dag der dagen weer voorbij was. Naarmate ik ouder werd keek ik er steeds meer met veel plezier op terug en had ik zoiets van aan het eind van het jaar is er weer een oud en nieuw. Nu zal dit voor velen het laatste jaar zijn dat we los kunnen gaan en kan ik mij nog steeds niet voorstellen dat dit volgend jaar voorbij is.:no:

Ondanks veilig afsteken, altijd even dankbaar dat alles goed gegaan is. Vroeger kon ik wel janken, ondertussen vind ik het vaak wel prima. Denk dat het dit keer weer janken zal zijn🙄.

Back
Bovenaan