1 / 2 januari - de days after, het hoe voel jij je topic [TOPIC OPENT LATER]

pyroboy

VWC lid
In dit topic kun je vertellen hoe je je precies voelt nu oud en nieuw net achter de rug is, je je vuurwerk hebt gestookt en na geslapen te hebben nu weer wakker bent.

goed oudjaar gehad, heb een woningbrand geprobeerd te blussen en veel rook in geademd en kwam om half 7 het ziekenhuis pas weer uit..

Ik voel me goed wel gesloopt nog steeds heb al 3 dagen nauwelijks geslapen.
Wel heb ik voor het eerst in jaren geen vuurwerk kater.

Goeie oud en nieuw gehad.

Wel de gebruikelijke gevoelens van...nu is al het leuke weer voorbij.
De feestmaand december is gewoon de leukste maand van het jaar voor mij,zodra die over is heb ik even een dipje,maar die is maandag wel weer voorbij zodra het normale leven weer begonnen is.

Het mocht allemaal wel wat langer duren
Ben heel wat geld lichter
Beste nacht van het jaar! Haha
Cakes die op de grond ontploffen elk jaar is er wel wat.
Waar het mij om gaat zijn de verbereidingen, product videos en demos bekijken, het bespreken hier
De producten ophalen in contact zijn met winkeliers
Vervolgens een show/indeling samenstellen en versteld staan van het resultaat elk jaar weer!
Hoe ik me voel, top!
Ik rook en drink niet dus slecht zal ik me niet voelen 1 jan

Ben brak van vermoeidheid. Hienaast zoals altijd een apart, raar, moeilijk te beschrijven gevoel. Voor mij is het een paar dagen een soort flow, en alsof ik daar op 1 januari keihard uitgetrokken voel en weer meteen met de realiteit geconfronteerd wordt. Morgen weer werken en over 1,5 week toetsweek...

Kortom een k*tgevoel, maar terugdenken aan gisteren brengt wel een glimlach op m'n gezicht. Ook zeer tevreden video's e.d. aan het terugkijken en alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar wil kopen, maar het vervelende en toch een beetje verdrietige gevoel overheerst wel, na 3 dagen en in het hoofd eigenlijk al veel langer volop met vuurwerk bezig te zijn geweest.

Herkennen jullie dit gevoel en hebben jullie nog tips?

Prachtige avond gehad en gezzelige nacht en heb voor het eerst geen rot gevoel dat het over Is dus voel me prima, alleen een beetje moe natuurlijk naar die drukke dagen.

ik voel me goed maar wel moe .
vanmiddag na mijn ontbijt gelijk begonnen met opruimen op straat en in huis .
net nog samen met mijn vader nog stiekem wezen stoken en voor de rest gewoon de draad weer oppakken .

of ik een vuurwerk kater heb ? nee allang niet meer .
want door de tijd heen leer je daar mee omgaan .

Ben brak van vermoeidheid. Hienaast zoals altijd een apart, raar, moeilijk te beschrijven gevoel. Voor mij is het een paar dagen een soort flow, en alsof ik daar op 1 januari keihard uitgetrokken voel en weer meteen met de realiteit geconfronteerd wordt. Morgen weer werken en over 1,5 week toetsweek...

Kortom een k*tgevoel, maar terugdenken aan gisteren brengt wel een glimlach op m'n gezicht. Ook zeer tevreden video's e.d. aan het terugkijken en alweer aan het bedenken wat ik volgend jaar wil kopen, maar het vervelende en toch een beetje verdrietige gevoel overheerst wel, na 3 dagen en in het hoofd eigenlijk al veel langer volop met vuurwerk bezig te zijn geweest.

Herkennen jullie dit gevoel en hebben jullie nog tips?

Dit is perfect omschreven en volkomen herkenbaar!

Prima avond gehad jammer dat het 00.20 begon met regene dat was even minder maar naar 15 min werd toch weer droog dus heb weer veder kunnen knallen..
heb een dubbel gevoel ene gevoel zeg dat ik super heb gehad en de andere gevoel heb gewoon dat snel ging dat we nu weer heel jaar moet wachten..

weer hard werken en spaaren voor het vuurwerk weer..

Dubbel *** gevoel altijd na oudjaarsdag: Familieleden naar schiphol brengen, vuurwerk is voorbij, december is voorij en studentenleven begint weer. Echter, het wachten en het erna toeleven maakt het juist zo speciaal!

Blijheid is niet de bestemming, maar de reis ernaar toe :p

Wat somber.

Opzich goede herinneringen aan gister ondanks de vele tegenslagen. Waaronder m'n schietkist die weigerde en het plan voor de show waar ik maanden aan gewerkt heb viel in duigen. Moest improviseren wat alsnog goed ging en het publiek was reuze enthousiast.

Helaas is het nu weer voorbij, en moeten we weer lang wachten voordat we weer kunnen.

Al met al een hoop geleerd voor volgend jaar. Er gaat een hoop anders iig :)

Vind 1 januari overdag nooit zo wat, alles rustig, op (verplichte) visite, iedereen is brak hehe.
Ben zelf ook wel brak, maar heb dik genoten, films zijn goed genoeg gelukt en heb 3 supertoffe dagen gehad met mijn neefje die helemaal vuurwerkleip is.

Heb alleen koopdrang als de pest, liefste leg ik nu alles wat goed wat alvast klaar voor komend jaar. :p

goed oudjaar gehad, heb een woningbrand geprobeerd te blussen en veel rook in geademd en kwam om half 7 het ziekenhuis pas weer uit..

Meen je dit? Heftig. Hoe gaat het nu met je? Klinkt als niet een echt goed begin van het nieuwe jaar.

Ik voel me verder hoe de meeste zich voelen hier. Het gewone leven begint weer. Gelukkig net nog even een super eindmomentje: mijn Black Out Eight afsteken ten aanzien van een leuk publiek: mijn familie. Wat een bak! En wat een reacties! Mooie afsluiting, kijk nu alweer uit naar volgend jaar :)

Back
Bovenaan