Tja hoe voel ik me. Een kater dat t afgelopen is niet echt. Een kater dat ik weer een jaar moet wachten ook niet echt. Een kater heb ik wel dat er een meisje van 12 zwaargewond is geraakt door scherven van een brandblusser. Ik stond met mijn zoontje voor het huis. Totdat er ineens een hoop gespuit te horen was. Snel volgde er een gigantische rot klap van heb ik jou daar. Er kwamen andere jongens naar ons toegelopen en die vroegen zich ook al af wat er gebeurd was. Voelde me broekspijpen gewoon trillen tegen mijn been. Niemand wist wat er gebeurd was. Totdat je een meisje kei en keihard hoort schreeuwen en huilen van de pijn. Ik zeg er eerlijk bij dat ik haar op dit moment nog steeds hoor. Ik zie iemand rennen met dat meisje in de armen naar een huis toe. Ben zelf ook die kant op gerent. Misschien dat je iets kon doen op zo;n moment. We zijn gaan kijken of we iets konden vinden op die plek en er lag een stuk van een brandblusser helemaal ontzet. Zoals het er nu uitziet is er een scherf tegen haar knie gekomen. Resultaat een flinke vleeswond en de knieschijf gebroken. Dus dit was wel ff een domper van deze avond. Zo triest als je een jong meisje hoort schreeuwen van de pijn. Onschulige mensen die de dupe zijn van een stomme aktie. Zover ik het weet ligt ze nog in het ziekenhuis.
Pffff dit vergeet ik nooit meer.
Pffff dit vergeet ik nooit meer.