Markiemark
VWC lid
Tja denk 'maar gewoon aanschaffen hoppa gas erop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb eerder deze week met Jan van Broekhoff gesproken en die heeft mij toen al direct verteld dat ze geen gekooide items zouden gaan schieten. En de echt nieuwe items zoals crown statement als voorbeeld productie en geen samples.Ik heb ook moeite met geloven dat dit een kooiloze ICB was. Was het verschil voor de mensen die er live bij waren ook zo groot?
Ik heb ook moeite met geloven dat dit een kooiloze ICB was. Was het verschil voor de mensen die er live bij waren ook zo groot?
Ja ik zal het maar moeten geloven. De TEB zal wel uit de Temu fabriek komen..Voor je beeldvorming: alles was zeg maar 20,25mm van de extreme mixed caliber. En dan heb je laatste cake van extreme mixed caliber 30mm en die dreunt dof en hard. Dat was vergelijkbaar gisteren met de insane crown bomber.
Is de linkse ICB nou veel kleiner kwa uitwerking of lijkt dat nu zo?
Als je kijkt staat die schuin verder weg. Is dus optisch bedrog (; nee is vergelijkbaar dus daar hoef jeje geen zorgen om te makenIs de linkse ICB nou veel kleiner kwa uitwerking of lijkt dat nu zo?
Wel een prima doosje en zal eens kijken of ik heb toch nog een keer ga schieten dit jaar
Ik puur door het feit dat hij toch ook duidelijk hoger schoot dan andere 30mm's waardoor de dB meters op de grond wat lager uitslaan. Hier wordt ook weer woordelijk bevestigd dat het kooiloze nieuwe batch was... Ik zag dus duidelijk verschil met mijn 2023 geschoten kooiversie; die was luchtvullend goud (en geen volle brocade maar meer richting de coconut; minder vulling maar dikkere sterren) met dahlia/peony pistil, hier was het andersom dahlia spreidde verder dan het goud dat iets dunner qua sterren was en minder breed/lang hing dan de gekooide.Ik wil wel geloven dat dit productie was, maar heb moeite met accepteren dat dit een 2025 kooiloze versie was.
Is echt niet de enige op de markt hoor, elke importeur heeft er zo wel wat tussen zitten (nee, ik ga ze niet bedenken, een freak kickt op pyrohuiswerk, toch?). Zooooo extreem was het ook weer niet, alleen duidelijk tikje zwaardere burst dan de rest.Als je deze burst kan maken bij de icb dan wil je dat toch ook bij je andere producten?
Of heeft de icb fabriek een speciale kruitmix ontdekt waar de rest van china te dom voor is?
Ah ok. Was er zelf niet bij maar als ik zo de verhalen moet geloven missen we alleen het a4tje met 'sample' erop.Is echt niet de enige op de markt hoor, elke importeur heeft er zo wel wat tussen zitten (nee, ik ga ze niet bedenken, een freak kickt op pyrohuiswerk, toch?). Zooooo extreem was het ook weer niet, alleen duidelijk tikje zwaardere burst dan de rest.
Dit verhaal exact van iemand anders gehoordIk heb eerder deze week met Jan van Broekhoff gesproken en die heeft mij toen al direct verteld dat ze geen gekooide items zouden gaan schieten. En de echt nieuwe items zoals crown statement als voorbeeld productie en geen samples.
Daarom is er bijvoorbeeld geen Cairo geschoten want nieuwe productie is nog niet in het land
Breeschoten 'De Kruiterij' had vroeger het special space powderAls je deze burst kan maken bij de icb dan wil je dat toch ook bij je andere producten?
Of heeft de icb fabriek een speciale kruitmix ontdekt waar de rest van china te dom voor is?
Moeten ons ergens mee bezig houden toch? Ik begrijp het wantrouwen wel... men maakt elkaar continu gek over kooien. Het leek op de beelden ook wel alsof de ICB echt een stuk groter en harder was dan de rest. Vaak in het verleden bleek dan achteraf dat het toch een iets ander doosje was dan men het einde van het jaar kreeg... laten we hopen dat de ICB zo thuis presteert. Bij mij zal die ongetwijfeld ongevraagd in mijn kofferbak belanden!Tog wel een beetje moe van al het wantrouwen hoor. Tijdens de demo bevestigd, hierboven geeft een winkelier aan gesproken te hebben met Jan van Broekhoff en die heeft het bevestigd dat het zonder kooi is. Wat een wantrouwen allemaal zeg, ik snap dat niet. Dan koop je het artikel tog gewoon niet, hoe simpel kan het zijn. T lijkt hier soms met alsof je op een Linda forum zit.
Prachtige doos weer, enorm van staan te genieten. Met afstand de beste van de avond.
Ja dat roeptoeteren is en blijft wel een dingetje.Dat mag en dat is uiteraard meer dan prima, maar ik vind het vaak dat het elkaar na praten de bovenhand heeft en er maar van alles geroepen wordt. Ja, hij was groter en harder dan de rest. Mooi tog, vooral als meermaals bevestigd is dat het kooiloos is, dus komt hij zo in de straat. Of heeft broekie nu ook ineens het imago dat ze maar samples schieten enzo?
Mij valt dan op dat de rechter post beduidend beter presteert dan de linker post...Uit de losse pols gefilmd!
Was de eerste keer dat ik em zag, overigens!