1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Wat een prachtige bak blijft dit, met de weersomstandigheden van de demo kwam hij perfect over. Overtuigd dat deze er toch wel bij hoort nog voor dit jaar.

Hopen dat ik hem nog een keer ergens mee kan nemen. Zou voor het 3e jaar zijn dat ik hem dan heb. Zeer de moeite waard.

Dikke bak! Destijds 2 als vervanging gekregen voor de immortal gold. Dit was wel een beukerd. Zag er op de demo ook weer top uit zonder wind. Wat me wel opvalt nu bij cake 2 is dat de gele sterren alleen terug te zien zijn in de mines, maar niet in het boeket zelf. Enig minpuntje tov de oude batch.

Das vast een batch foutje.

Vorig jaar als vervanging voor Total Event gekregen. Vond ik jammer, tot ik deze stookte... Monstertje

Dikke bak! Destijds 2 als vervanging gekregen voor de immortal gold. Dit was wel een beukerd. Zag er op de demo ook weer top uit zonder wind. Wat me wel opvalt nu bij cake 2 is dat de gele sterren alleen terug te zien zijn in de mines, maar niet in het boeket zelf. Enig minpuntje tov de oude batch.
Haha, dat viel mij ook op. Ik zeg tegen mijn vrouw tijdens de demo, nu wordt hij geel.. nee dus 😅 ik denk dat de Chinees er verkeerde kleurtjes in heeft gedaan..

heb hem vorig jaar als vervanging van de platinum sensation meegekregen, was er zoals hier boven al vernoemd is door richardus ook niet helemaal blij mee. Maar dat veranderde nadat ie klaar was, wat een beest :yes:

Afgelopen vrijdag één van de beste producten op de demo van Magnum Vuurwerk en Broekhoff Vuurwek. Vorig jaar bij ons in de straat één van de beste compounds 🔥🔥

Check hier nu de Straatfilm, helaas door de wind toch minder mooi als op demo. Maar dan nog genoten 👌🏻

1.2” Insane Crown Bomber : Straatfilm : Broekhoff Vuurwerk : 100 Shots : 2.000 Gram : 30mm :

Laatst bewerkt:

Op de foto’s die ik zag ging het tijdens demo om een batch uit 2023. Dus zoals andere al aangeven een maandag ochtend variant

Echt een hele dikke bak dit. Qua afmetingen ook een forse bak trouwens. Deze als vervanger gekregen voor de Total event box en dat vind ik nog steeds jammer, maar deze bak was ook best prima. 1ste, 3de en laatste cake waren zoals het hoort. 2de cake had wel de gele mines maar rode sterren in het boeket. Dat was het enige minpuntje. En man wat had ik deze graag met minder wind willen stoken....Vond hem helaas te groot om te bewaren haha.

Mijne was dus precies zoals op de demo zie ik nu...

Dit was inderdaad een erg dikke bak op de demo. Heb hem daarom ook net besteld voor zo'n 120. Kijk er naar uit :thumbsup:

Duimen maar dat de 2024 net zo goed is als de 2023 van de demo en vorig jaar in de straat. Werd hier in vw expert webshop laatst nog toegevoegd terwijl die nog niet open is. Dus doet vermoeden dat er nog 2023 over is, wat ik sterk staaltje vind na deze vorig jaar veel als vervanger van afgekeurde box(en) is uitgedeeld ook nog, naast de gewone orders.

Dit was mijn favoriete compound van de demo. Hij moet eigenlijk gewoon nog een keer in de straat komen. Alleen zou hem wel met max windkracht 3 willen schieten. Want met het (vrijwel) windstille weer van de demo was het goud echt prachtig kruipend. Daarbij zijn de kleuren ook heel fraai.

Back
Bovenaan