1.2” Golden Illusion

Is een mooie bak. Het goud heeft een lange ontbrandingstijd waardoor het breed uit kan werken. Als ik het vergelijk met de andere type boeketten dan zijn deze kleiner dan die van de bad ass. Ik heb zelf een royal golden power geschoten (25 mm) en die was ook giga breed. Stond daar ook versteld van het goud. Met andere woorden. Ik acht de kans zeer groot dat dit een productie versie is geweest.

Ik ga er ook wel vanuit dat er productie geschoten is, die foto op fb zegt genoeg.
Prima bak, kijken of ik nog ergens een gaatje kan vinden om hem er bij te nemen.

Och man dit goud blijft wel lekker hangen. Misschien wel iets te lang hopelijk geen afkeur als die getest word. Dikke bak, helaas niet besteld maar wat niet is kan wellicht nog komen :D

Als deze echt productie is zoals het filmpje op de vorige pagina dan bestel ik 'm zowiezo nog bij. Wat een geweldenaar

Dank voor de film, wat een heerlijk blok! Na het bestellen van zo'n soort box ben je toch extra benieuwd naar de prestaties. Ziet er heel dik uit, mooie en volle effecten in een goed tempo. Can't wait!

Niet zo straks als bij Tosch, maar zeker niet tegenvallend. Al is het ook bij Tosch een te dikke sample geweest. Zo zien we bijvoorbeeld in de eerste cake dat het boeket nu 9 'staarten' heeft, terwijl dat bij Tosch 14 was. Maar goed, als deze box goed droog is, is het zeker niet teleurstellend.

Wat een brute bak vind ik dit zeg, heb hem met de kortingsactie na lang twijfelen toch meegepakt. Maar als hij over een week zo in de straat sta dan ga ik zeker een vreugdedansje doen :droolthum

Werkelijke een prachtige bak dit! Ook spijt dat ik deze niet heb dit jaar haha

Geschoten in een flinke wind per 2:

Goud dwarrelde enorm mooi uit en die tails zijn pure schoonheid.

Deze toch maar besteld in verband met alle positieve reacties hier!
Maar hoe zit het met afsteken van deze box? Ik zie op de foto 2x een lont, dus neem aan gewoon 1x aansteken?
Ik dacht dat een box hier in NL altijd maar max 500 gram kruit mocht bevatten?

Deze toch maar besteld in verband met alle positieve reacties hier!
Maar hoe zit het met afsteken van deze box? Ik zie op de foto 2x een lont, dus neem aan gewoon 1x aansteken?
Ik dacht dat een box hier in NL altijd maar max 500 gram kruit mocht bevatten?

Die dummy afbeeldingen van de grote Rubro en Vuurwerkmania boxen zijn niet echt representatief voor het eindproduct. Het plaatje wat je op de eerste pagina ziet is hetzelfde plaatje als bij de Immortal Gold en 4 Seasons, met het 'label' eroverheen gephotoshopt.

Met andere woorden, 4 cakes met allen 2 lonten, het standaard lont en het 'reserve' (lees; doorlont) lont.

Back
Bovenaan